|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 1:04 pm
Zo als hier boven al staat wat is jou avatar doel hier op gaia?. Mijn doel is om er zo duister en demoon achtig uit te zien en daarom ben ik nu ook bezig om te sparen voor goti clips achter mijn oren.
Ik heb op het moment 5k en de gemiddelde prijs is 26k dus ik moet nog wel even sparen wink
Natuurlijk kan ik een donatie altijd gebruiken whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 3:39 pm
Mijn wishlist: horns of the demon Demonic Pitchfork Pandy Pack (voor de ultieme zieke avy xd ) Demonic scarf (ofzoiets) Guitar of Demona
duurt vrij lang, dunkt mij..... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 4:03 pm
Ja dat het lang duurt dat probleem heb ik ook stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 12:29 am
nou mijn Quest is er voor te zorgen dat mijn parrot zijn duure kaart kan kopen om bij zijn vriendjes te zijn lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 1:29 am
angelic sash blaugh en ik zit al op de 40k WHAHAHAHA dat ding kan ik mooi fluiten sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 3:33 am
op dit moment help ik een vriend elkekeer als ik bij de 10k ben doneer ik 5 k aan hem voor zijn quest hij quest voor dj headphones en die zijn nogal ombetaalbaar dus help ik hem hiermee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 4:51 am
Nitemare headband heart Nitemare scarf heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 5:06 am
Monochrome Quest. Ik wil alle Grijze, Witte en Zwarte items. <3 Heb je wat over; hoe goedkoop het ook is, geef het dan aan mij! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 7:23 am
Sannieh op dit moment help ik een vriend elkekeer als ik bij de 10k ben doneer ik 5 k aan hem voor zijn quest hij quest voor dj headphones en die zijn nogal ombetaalbaar dus help ik hem hiermee o.O wOOt die zijn hoeveel ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 8:25 am
Goti Clips sweatdrop maar ik wil ze erg graag met Haloween hebben maar denk niet dat dat lukt rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 12:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 1:57 am
En nu loopt mijn quest vertraging op want ik wil eerst een kiki blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 3:38 am
Het enige waar ik nu voor quest zijn Donation Letters, omdat ik toch geen spullen nodig heb om m'n avatar te veranderen. M'n Rufus cosplay vind ik prima zo. Misschien houd ik binnekort wel een art auction ofzo om geld binnen te halen om letters te kopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|