Welcome to Gaia! ::

Reply Serieuze Discussies
Paranormale krachten: Geloof je daarin? Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Alzheimer
Crew

PostPosted: Tue Oct 18, 2005 10:39 pm

Een meisje uit m'n klas waar ik goed mee omga, vertelde dat ze aura's kon zien, en simpele pijn zoals hoofdpijn weg kon halen enzo...Toen ik dat hoorde dacht ik wel zo van 'okeeee...'' maar toen ik haar vroeg om te vertellen wat voor kleur de aura van klasgenoten zijn begon ze echt alles intensief uit te leggen...ze was zo intensief bezig dat ik begon te geloven dat ze ook nog echt aura's kon zien ook. o.o''. Ze begon me ook een verhaal op te leggen over hoe de aura van haar en een vriendin in een 'gevecht'' verwikkelt raakten''. Het klonk raar, maar als het maar haar verbeelding is gelooft ze er wel heilig in, want ze stond niet te liegen. sweatdrop

Maar goed, geloven jullie dat krachten als dat kunnen bestaan? Krachten als aura's zien, pijn weghalen en gedachten lezen...?
PostPosted: Tue Oct 18, 2005 11:40 pm

Varoux
Een meisje uit m'n klas waar ik goed mee omga, vertelde dat ze aura's kon zien, en simpele pijn zoals hoofdpijn weg kon halen enzo...Toen ik dat hoorde dacht ik wel zo van 'okeeee...'' maar toen ik haar vroeg om te vertellen wat voor kleur de aura van klasgenoten zijn begon ze echt alles intensief uit te leggen...ze was zo intensief bezig dat ik begon te geloven dat ze ook nog echt aura's kon zien ook. o.o''. Ze begon me ook een verhaal op te leggen over hoe de aura van haar en een vriendin in een 'gevecht'' verwikkelt raakten''. Het klonk raar, maar als het maar haar verbeelding is gelooft ze er wel heilig in, want ze stond niet te liegen. sweatdrop

Maar goed, geloven jullie dat krachten als dat kunnen bestaan? Krachten als aura's zien, pijn weghalen en gedachten lezen...?
eek jah

[-freaky stormfighter-]

Demona Diva

PostPosted: Wed Oct 19, 2005 12:36 am

Varoux

aura's zien ben ik aan het leren
pijn weg halen (lichte pijn dus hoofdpijn spierpijn menstruatiepijn enz enz) is magnetiseren kan ik ook
reiki is de uitgebreide vorm van magnetisieren

kortom ik ben wicca dus ja ik geloof erin

enne paranormale krachten: telekinese, ben ik aan het leren maar kan jaren duren voor het goed ontwikkeld
PostPosted: Wed Oct 19, 2005 7:19 am

Ik heb zo mijn eigen theorien over 'paranormale' dingen, ja ik geloof erin, maar niet in de standaard dingen..

EbilKeeks

Taco attack

7,050 Points
  • Invisibility 100
  • Elocutionist 200
  • Noob wrangler 100
PostPosted: Wed Oct 19, 2005 7:33 am

khep een keertje psi geprobeert en ik flareduh nja sown energie ball en je zach kleine fonkeletjes rond gaan in die ''ball'' echt vaag >w<
PostPosted: Wed Oct 19, 2005 7:34 am

Het zou er best wel zijn maar doe mij maar een lekker drankje op zijn tijd sweatdrop

Maikel88

Taco attack

7,050 Points
  • Invisibility 100
  • Elocutionist 200
  • Noob wrangler 100
PostPosted: Wed Oct 19, 2005 7:36 am

Maikel88
Het zou er best wel zijn maar doe mij maar een lekker drankje op zijn tijd sweatdrop
hahaha lachen met jouw _o_
PostPosted: Wed Oct 19, 2005 7:53 am

ik geloof alleen in geesten

-Inferis9036-

Alzheimer
Crew

PostPosted: Wed Oct 19, 2005 8:36 am

In geesten geloof ik ook...al heb ik nog nooit iets van een 'kwade'' geest ofzo iets gemerkt, xd
Maar in m'n cultuur word ook heilig in geesten gelooft, dus ben er ook iets mee opgegroeid. 3nodding
PostPosted: Wed Oct 19, 2005 9:03 am

Ik geloof wel in bepaalde paranormale dingen 3nodding
Oewh, ook leuk!
Ik ben een jaar geleden "ingewijd' met Reiki door mn tante! whee
zo cool XD

Insane-Luna

capture the flagg

PostPosted: Wed Oct 19, 2005 10:37 am

yup ik geloof erin
PostPosted: Wed Oct 19, 2005 10:52 am

[ Message temporarily off-line ]

Frouwke

~Chandni Norwood~Assasin~

PostPosted: Wed Oct 19, 2005 10:59 am

Nou... ik denk dat het bestaat... maar ik vind het geen goed iets. Je moet me niet verkeerd begrijpen. De mensen die d'rmee te maken hebben kunnen wel aardig zijn. Maar ik als moslim-zijnde vind dat eigenlijk niet goed. Ik zie het zo: Je probeert het lot te veranderen met die krachten. Het lot dat god heeft bepaald. Als je iemands hoofdpijn weg probeert te halen en het lukt, dan heb je het lot al verandert. Een aspirine had dat ook kunnen doen, denken jullie dan. Maar god is machtig. Hij is zo machtig dat hij juist de hoofdpijn nog erger maakt door de aspirine. Dat geloof ik. Dus... in 1 zin samengevat: Those who use magic are trying to mess with gods almighty powers... But they will be punished with hell... Dat is wat ik denk. Er zijn wel genoeg mensen die anders denken dan mij. Maar ik wilde alleen mijn mening erover kwijt.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
PostPosted: Wed Oct 19, 2005 11:00 am

Varoux

I think so yes 3nodding

Wicca isn't just supestition

Mr.Postman

-Inferis9036-

PostPosted: Wed Oct 19, 2005 12:39 pm

Varoux
In geesten geloof ik ook...al heb ik nog nooit iets van een 'kwade'' geest ofzo iets gemerkt, xd
Maar in m'n cultuur word ook heilig in geesten gelooft, dus ben er ook iets mee opgegroeid. 3nodding

wij hebben er volgens mij 1 (als het er niet meer zijn).

als ik op bed lig, hoor ik vaak iemand de trap opkomen of afgaan (en dat meerdere keren in een nacht) en als i, ga kijken is er niemand.... sweatdrop
Reply
Serieuze Discussies

Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces