|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:19 pm
Praat hier over je favorite manga. Het is mischien ook leuk als je zegt waarom je die juist leuk vind.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:23 pm
death note!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:25 pm
Nou....ik vind alles van Kaori Yuki leuk ( Count Cain/Godchild, Angel Sanctuary, Boys Next Door...) Dat omdat haar artwork prachtig is en de gotische stijl spreekt me heel erg aan. Ook spreken haar extreme verhalen me aan omdat ze me het gevoel geven dat er ook echt heel diep overna gedacht is en het geeft zicht op het gezichtspunt van iemand waarvan je in het echte leven bijvoorbeeld zou denken dat die gek is.... In Angel Sanctuary is bijvoorbeeld een jongen verliefd op zijn zusje, en in Boys Next Door gaat het over homosexualiteit en prostitutie....niet echt fijne onderwerpen...maar Kaori Yuki zorgt wel dat je sympathie krijgt voor de personages die je misschien normaal afschuwelijk zou vinden. 3nodding
En ik ben verslaafd aan Genshiken... xd Dat gaat over een stel Japanse Otaku's en hun obsessie voor anime, manga en games en alles wat daar mee te maken heeft. 3nodding De dingen die aan bod komen in het verhaal komen me altijd bekend voor en het is altijd leuk om cameo's uit andere anime en manga te zien. xd ( In boek 2 word er bijvoorbeeld gecosplayt als een Final Fantasy figuur ) Ook spreekt de humor me erg aan.
Ik heb wel meer manga die ik leuk vind, maar dit zijn toch echt m'n favorieten. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:31 pm
Ben eigenlijk net begonnen met manga lezen. Die die ik wel heb gelezen zijn: Oh! My Goddess, The world of Narue: Die is egt zoo leuk maar ik heb die nog niet gevonden op het internet dus ik moet ze kopen stressed , Death Note *erg goed getekent en een leuk verhaal ben alleen nog niet zo ver, Boys next door *niet egt super vond ik sweatdrop * en My Name Is Zushio heb ik net gevonden en die is egt erg leuk xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:34 pm
Cassidy92 Ben eigenlijk net begonnen met manga lezen. Die die ik wel heb gelezen zijn: Oh! My Goddess, The world of Narue: Die is egt zoo leuk maar ik heb die nog niet gevonden op het internet dus ik moet ze kopen stressed , Death Note *erg goed getekent en een leuk verhaal ben alleen nog niet zo ver, Boys next door *niet egt super vond ik sweatdrop * en My Name Is Zushio heb ik net gevonden en die is egt erg leuk xd Ah! My Goddess vind ik verschrikkelijk...ik ben waarschijnlijk een van de weinigen, maar ik vind het gewoon ongelofelijk saai en langdradig...x.x Death Note is ook wel leuk, alleen zijn de laatste chapters veel te snel getekent...alsof die tekenaar het af wilt raffelen. sad BND vind ik een mooi verhaal...eigelijk de manga die me het meest aangreep..maar met Kaaori Yuki is het meestal: of je vind het leuk of niet. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:37 pm
Varoux Cassidy92 Ben eigenlijk net begonnen met manga lezen. Die die ik wel heb gelezen zijn: Oh! My Goddess, The world of Narue: Die is egt zoo leuk maar ik heb die nog niet gevonden op het internet dus ik moet ze kopen stressed , Death Note *erg goed getekent en een leuk verhaal ben alleen nog niet zo ver, Boys next door *niet egt super vond ik sweatdrop * en My Name Is Zushio heb ik net gevonden en die is egt erg leuk xd Ah! My Goddess vind ik verschrikkelijk...ik ben waarschijnlijk een van de weinigen, maar ik vind het gewoon ongelofelijk saai en langdradig...x.x Death Note is ook wel leuk, alleen zijn de laatste chapters veel te snel getekent...alsof die tekenaar het af wilt raffelen. sad BND vind ik een mooi verhaal...eigelijk de manga die me het meest aangreep..maar met Kaaori Yuki is het meestal: of je vind het leuk of niet. whee Heb eigenlijk ook maar 2 Oh! my goddess maar die vind ik dan wel weer vet leuk... Heb er een gedownload maar die tja...vat ik niet helemaal heel anders dan dat ik heb. Zit allemaal heel erg ingewikkeld in elkaar dat verhaal een ik heb daar ook gaan pockets van maar gewoon blaadje zoals een tijdschrift...maf sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:38 pm
Cassidy92 Varoux Cassidy92 Ben eigenlijk net begonnen met manga lezen. Die die ik wel heb gelezen zijn: Oh! My Goddess, The world of Narue: Die is egt zoo leuk maar ik heb die nog niet gevonden op het internet dus ik moet ze kopen stressed , Death Note *erg goed getekent en een leuk verhaal ben alleen nog niet zo ver, Boys next door *niet egt super vond ik sweatdrop * en My Name Is Zushio heb ik net gevonden en die is egt erg leuk xd Ah! My Goddess vind ik verschrikkelijk...ik ben waarschijnlijk een van de weinigen, maar ik vind het gewoon ongelofelijk saai en langdradig...x.x Death Note is ook wel leuk, alleen zijn de laatste chapters veel te snel getekent...alsof die tekenaar het af wilt raffelen. sad BND vind ik een mooi verhaal...eigelijk de manga die me het meest aangreep..maar met Kaaori Yuki is het meestal: of je vind het leuk of niet. whee Heb eigenlijk ook maar 2 Oh! my goddess maar die vind ik dan wel weer vet leuk... Heb er een gedownload maar die tja...vat ik niet helemaal heel anders dan dat ik heb. Zit allemaal heel erg ingewikkeld in elkaar dat verhaal een ik heb daar ook gaan pockets van maar gewoon blaadje zoals een tijdschrift...maf sweatdrop x.x' Wat ook een ontzettend leuke manga is is Kodache. whee Misschien is dat een tip voor je. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:39 pm
Varoux Cassidy92 Varoux Cassidy92 Ben eigenlijk net begonnen met manga lezen. Die die ik wel heb gelezen zijn: Oh! My Goddess, The world of Narue: Die is egt zoo leuk maar ik heb die nog niet gevonden op het internet dus ik moet ze kopen stressed , Death Note *erg goed getekent en een leuk verhaal ben alleen nog niet zo ver, Boys next door *niet egt super vond ik sweatdrop * en My Name Is Zushio heb ik net gevonden en die is egt erg leuk xd Ah! My Goddess vind ik verschrikkelijk...ik ben waarschijnlijk een van de weinigen, maar ik vind het gewoon ongelofelijk saai en langdradig...x.x Death Note is ook wel leuk, alleen zijn de laatste chapters veel te snel getekent...alsof die tekenaar het af wilt raffelen. sad BND vind ik een mooi verhaal...eigelijk de manga die me het meest aangreep..maar met Kaaori Yuki is het meestal: of je vind het leuk of niet. whee Heb eigenlijk ook maar 2 Oh! my goddess maar die vind ik dan wel weer vet leuk... Heb er een gedownload maar die tja...vat ik niet helemaal heel anders dan dat ik heb. Zit allemaal heel erg ingewikkeld in elkaar dat verhaal een ik heb daar ook gaan pockets van maar gewoon blaadje zoals een tijdschrift...maf sweatdrop x.x' Wat ook een ontzettend leuke manga is is Kodache. whee Misschien is dat een tip voor je. surprised waar kan je die downloaden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:42 pm
Hunterxhunter heart heart heart heart heart Alleen de anime is nie fantastisch gdaan =|, terwijl het wel fantastisch had kunnen zijn, maar ik denk dat hunterxhunter niet bepaald geschikt is om een anime van te maken. Btw, ik ben gestopt met lezen na greed island, omdat de kwaliteit toen gigantisch achteruit ging
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:42 pm
Cassidy92 Varoux Cassidy92 Varoux Cassidy92 Ben eigenlijk net begonnen met manga lezen. Die die ik wel heb gelezen zijn: Oh! My Goddess, The world of Narue: Die is egt zoo leuk maar ik heb die nog niet gevonden op het internet dus ik moet ze kopen stressed , Death Note *erg goed getekent en een leuk verhaal ben alleen nog niet zo ver, Boys next door *niet egt super vond ik sweatdrop * en My Name Is Zushio heb ik net gevonden en die is egt erg leuk xd Ah! My Goddess vind ik verschrikkelijk...ik ben waarschijnlijk een van de weinigen, maar ik vind het gewoon ongelofelijk saai en langdradig...x.x Death Note is ook wel leuk, alleen zijn de laatste chapters veel te snel getekent...alsof die tekenaar het af wilt raffelen. sad BND vind ik een mooi verhaal...eigelijk de manga die me het meest aangreep..maar met Kaaori Yuki is het meestal: of je vind het leuk of niet. whee Heb eigenlijk ook maar 2 Oh! my goddess maar die vind ik dan wel weer vet leuk... Heb er een gedownload maar die tja...vat ik niet helemaal heel anders dan dat ik heb. Zit allemaal heel erg ingewikkeld in elkaar dat verhaal een ik heb daar ook gaan pockets van maar gewoon blaadje zoals een tijdschrift...maf sweatdrop x.x' Wat ook een ontzettend leuke manga is is Kodache. whee Misschien is dat een tip voor je. surprised waar kan je die downloaden? Downloaden word moeilijk omdat het al door Tokyopop word uitgegeven....maar bij de meeste winkels die manga verkopen hebben ze het wel. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:45 pm
Varoux Cassidy92 Varoux Cassidy92 Varoux Cassidy92 Ben eigenlijk net begonnen met manga lezen. Die die ik wel heb gelezen zijn: Oh! My Goddess, The world of Narue: Die is egt zoo leuk maar ik heb die nog niet gevonden op het internet dus ik moet ze kopen stressed , Death Note *erg goed getekent en een leuk verhaal ben alleen nog niet zo ver, Boys next door *niet egt super vond ik sweatdrop * en My Name Is Zushio heb ik net gevonden en die is egt erg leuk xd Ah! My Goddess vind ik verschrikkelijk...ik ben waarschijnlijk een van de weinigen, maar ik vind het gewoon ongelofelijk saai en langdradig...x.x Death Note is ook wel leuk, alleen zijn de laatste chapters veel te snel getekent...alsof die tekenaar het af wilt raffelen. sad BND vind ik een mooi verhaal...eigelijk de manga die me het meest aangreep..maar met Kaaori Yuki is het meestal: of je vind het leuk of niet. whee Heb eigenlijk ook maar 2 Oh! my goddess maar die vind ik dan wel weer vet leuk... Heb er een gedownload maar die tja...vat ik niet helemaal heel anders dan dat ik heb. Zit allemaal heel erg ingewikkeld in elkaar dat verhaal een ik heb daar ook gaan pockets van maar gewoon blaadje zoals een tijdschrift...maf sweatdrop x.x' Wat ook een ontzettend leuke manga is is Kodache. whee Misschien is dat een tip voor je. surprised waar kan je die downloaden? Downloaden word moeilijk omdat het al door Tokyopop word uitgegeven....maar bij de meeste winkels die manga verkopen hebben ze het wel. 3nodding Das het probleem sweatdrop . Friesland is egt vreselijk als je manga wil kopen stressed het is egt nergens te vinden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:48 pm
Cassidy92 Varoux Cassidy92 Varoux Cassidy92 Heb eigenlijk ook maar 2 Oh! my goddess maar die vind ik dan wel weer vet leuk... Heb er een gedownload maar die tja...vat ik niet helemaal heel anders dan dat ik heb. Zit allemaal heel erg ingewikkeld in elkaar dat verhaal een ik heb daar ook gaan pockets van maar gewoon blaadje zoals een tijdschrift...maf sweatdrop x.x' Wat ook een ontzettend leuke manga is is Kodache. whee Misschien is dat een tip voor je. surprised waar kan je die downloaden? Downloaden word moeilijk omdat het al door Tokyopop word uitgegeven....maar bij de meeste winkels die manga verkopen hebben ze het wel. 3nodding Das het probleem sweatdrop . Friesland is egt vreselijk als je manga wil kopen stressed het is egt nergens te vinden... sweatdrop
Misschien hebben ze in Leeuwarden wat? Of als je via internet mag bestellen kan je www.archonia.com proberen...goede service en betrouwbaar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:29 am
Varoux Cassidy92 Varoux Cassidy92 Varoux Cassidy92 Heb eigenlijk ook maar 2 Oh! my goddess maar die vind ik dan wel weer vet leuk... Heb er een gedownload maar die tja...vat ik niet helemaal heel anders dan dat ik heb. Zit allemaal heel erg ingewikkeld in elkaar dat verhaal een ik heb daar ook gaan pockets van maar gewoon blaadje zoals een tijdschrift...maf sweatdrop x.x' Wat ook een ontzettend leuke manga is is Kodache. whee Misschien is dat een tip voor je. surprised waar kan je die downloaden? Downloaden word moeilijk omdat het al door Tokyopop word uitgegeven....maar bij de meeste winkels die manga verkopen hebben ze het wel. 3nodding Das het probleem sweatdrop . Friesland is egt vreselijk als je manga wil kopen stressed het is egt nergens te vinden... sweatdrop
Misschien hebben ze in Leeuwarden wat? Of als je via internet mag bestellen kan je www.archonia.com proberen...goede service en betrouwbaar.ha dat is de reden waarom ik daar weg ga en ik heart van manga
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 7:38 am
neo sepiroth Varoux Cassidy92 Varoux Cassidy92 waar kan je die downloaden? Downloaden word moeilijk omdat het al door Tokyopop word uitgegeven....maar bij de meeste winkels die manga verkopen hebben ze het wel. 3nodding Das het probleem sweatdrop . Friesland is egt vreselijk als je manga wil kopen stressed het is egt nergens te vinden... sweatdrop
Misschien hebben ze in Leeuwarden wat? Of als je via internet mag bestellen kan je www.archonia.com proberen...goede service en betrouwbaar.ha dat is de reden waarom ik daar weg ga en ik heart van manga Tja ben nog net iets te jong om hier weg te gaan...En via internet kan je veel bestellen smile . In leeuwarden heb ik al gekeken maar daar is ook helemaal niks stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|