Welcome to Gaia! ::

Reply RolePlaying
Echte leven roleplay: Jeugdbendes. Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Maikel88

PostPosted: Sun Oct 16, 2005 11:40 am

Oke dit is het idee: Deze roleplay gaat over hang jongeren of jeugdbendes die geen hoop hebben op een goed leven later en daarom maar op de straat leven

Mijn personage:

Naam : Mammon
Leeftijd:17
Uiterlijk:
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Geschiedenis: Mammon is een echte jongen van de straat,
Hij woon er al van af zijn 8ste levens jaar want toen overleden zijn ouders en in een weeshuis wou hij nooit. Zijn ouders waren van oorsprong rijk maar Mammon is een straatrat net zo als alle andere straat kinderen in New york.Het is dus moeilijk voor iemand die gewend is aan rijkdom om te leven op de straat maar na negen jaar is hij het wel gewend.
PostPosted: Sun Oct 16, 2005 11:50 am

Cool smile Haha ook tekken fan ?
.

Mammon liep over straat, Hij was hongering en dorstig en had al drie dagen niks meer gestolen, Hij wou zijn leven beteren en ging bedelen jaja bedelen., Dat heeft hem dus niks opgeleverd dus vandaag moet hij gedwongen weer het dieven pad op. ''Het spijt me uncle sam '' Dacht hij toen hij uncle sam's fruit shop binnen liep snel een paar appels onder zijn jas stopte en weer naar buiten liep.

Maikel88

-Inferis9036-

PostPosted: Sun Oct 16, 2005 11:53 am

*loopt door de stad, zoekend voor eventuele rijke mensen die hij kan beroven en in stukken kan hakken*
PostPosted: Sun Oct 16, 2005 11:54 am

XD
dat plaatje heeft net 2 apen armen! rofl

Insane-Luna

Siriah

Ruthless Fairy

PostPosted: Sun Oct 16, 2005 11:55 am

Naam: Robina
Leeftijd: 16
Uiterlijk: User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Geschiedenis: Robina groeide op in armoede. Haar vader had haar moeder verlaten toen hij merkte dat die zwanger was, en haar moeder zat diep in de schulden bij de lokale maffia. Toen Robina twaalf was werd haar moeder daarom vermoord en kwam ze op straat te staan.
PostPosted: Sun Oct 16, 2005 12:00 pm

Insane-Luna
XD
dat plaatje heeft net 2 apen armen! rofl

Dat hoort bij die jas wink

Maikel88

Maikel88

PostPosted: Sun Oct 16, 2005 12:02 pm

Maikel88
Cool smile Haha ook tekken fan ?
.

Mammon liep over straat, Hij was hongering en dorstig en had al drie dagen niks meer gestolen, Hij wou zijn leven beteren en ging bedelen jaja bedelen., Dat heeft hem dus niks opgeleverd dus vandaag moet hij gedwongen weer het dieven pad op. ''Het spijt me uncle sam '' Dacht hij toen hij uncle sam's fruit shop binnen liep snel een paar appels onder zijn jas stopte en weer naar buiten liep.

Maar natuurlijk was er een winkel bediende die alles had gezien en in dit deel van NY waren mensen nog als schietgraag dus zo als zo vaak kon Mammon weer rennen voor zijn leven.Alleen deze keer was het mis hij werd in zijn been geschoten en toen de man weg was viel hij neer in een donker zij straatje.
PostPosted: Sun Oct 16, 2005 12:05 pm

Robina liep doelloos rond door de stad. Ze had al dagen geleefd van voedsel dat ze uit vuilnisbakken had gevist, en eerlijk gezegd begon het haar de keel uit te hangen. Ze moest weer eens iets stelen dat eetbaar was. Of anders geld om eten mee te kopen.

Een paar straten verderop hoorde ze een schot. Ze lette er niet eens op. Er werd zo vaak geschoten in dit gedeelte van New York. Ze liep een donker zijstraatje in.

Opeens stootte ze met haar voet tegen iets aan. Ze keek omlaag. Er lag een jongeman op de grond, die bloedde uit een wond in zijn been. "Hallo?" zei ze vragend.

Siriah

Ruthless Fairy

Maikel88

PostPosted: Sun Oct 16, 2005 12:08 pm

Siriah
Robina liep doelloos rond door de stad. Ze had al dagen geleefd van voedsel dat ze uit vuilnisbakken had gevist, en eerlijk gezegd begon het haar de keel uit te hangen. Ze moest weer eens iets stelen dat eetbaar was. Of anders geld om eten mee te kopen.

Een paar straten verderop hoorde ze een schot. Ze lette er niet eens op. Er werd zo vaak geschoten in dit gedeelte van New York. Ze liep een donker zijstraatje in.

Opeens stootte ze met haar voet tegen iets aan. Ze keek omlaag. Er lag een jongeman op de grond, die bloedde uit een wond in zijn been. "Hallo?" zei ze vragend.

''Aargh kijk uit die kerel die me neer schoot kan nog in de buurt zijn''
Siste de jongen zachtjes terwijl hij het meisje eens goed bekeek ''wow ze is prachtig '' . ''Ja ik ben neergeschoten normaal gebeurd het nooit als ik appels steel ik denk dat het maar een schamschot is maar ik kan amper lopen''
Sprak hij toen
PostPosted: Sun Oct 16, 2005 12:11 pm

Maikel88

Siste de jongen zachtjes terwijl hij het meisje eens goed bekeek ''wow ze is prachtig '' . ''Ja ik ben neergeschoten normaal gebeurd het nooit als ik appels steel ik denk dat het maar een schamschot is maar ik kan amper lopen''
Sprak hij toen

Robina knielde neer bij de jongen. Ze onderzocht zijn gewonde been. "Die kogel moet er eerst uit, dan zien we wel verder. Wie heeft je dit aangedaan? Zeker een van dat maffiazootje. Die hebben niet graag competitie bij het stelen." Ze pakte een zakmes uit haar zak en begon ermee in de wond te wrikken.

Siriah

Ruthless Fairy

Maikel88

PostPosted: Sun Oct 16, 2005 12:20 pm

Siriah
Maikel88

Sprak hij toen

Robina knielde neer bij de jongen. Ze onderzocht zijn gewonde been. "Die kogel moet er eerst uit, dan zien we wel verder. Wie heeft je dit aangedaan? Zeker een van dat maffiazootje. Die hebben niet graag competitie bij het stelen." Ze pakte een zakmes uit haar zak en begon ermee in de wond te wrikken.

Begint te schreeuwen ''Aargh godver dat doet pijn''
*Heeft vreselijke pijn maar is niet boos want weet dat het beter voor hem is..
PostPosted: Sun Oct 16, 2005 12:25 pm

Maikel88

Het is haar gelukt de kogel los te wrikken. "Hebbes," zegt ze. "Ik heb helaas geen verband hier, dus ik vrees dat ik een stuk van je broek om de wond heen moet binden. Hoe heet je eigenlijk? Ik heb je nog niet eerder ontmoet."

Siriah

Ruthless Fairy

Maikel88

PostPosted: Sun Oct 16, 2005 12:27 pm

Siriah
Maikel88

Het is haar gelukt de kogel los te wrikken. "Hebbes," zegt ze. "Ik heb helaas geen verband hier, dus ik vrees dat ik een stuk van je broek om de wond heen moet binden. Hoe heet je eigenlijk? Ik heb je nog niet eerder ontmoet."

''Mammon en ik woon hier al 9jaar buiten '' Zegt hij in een kreun van pijn
''en jij ?''
PostPosted: Sun Oct 16, 2005 12:31 pm

Maikel88
Siriah
Maikel88

''Mammon en ik woon hier al 9jaar buiten '' Zegt hij in een kreun van pijn
''en jij ?''

Ze scheurt een stuk van zijn broek af en probeert er zo goed en zo kwaad als het kan een soort verband van te maken. "Ik ben Robina. Ik zwerf hier al vier jaar rond, sinds die maffiabaas mijn moeder vermoordde en ik op straat terecht kwam." Ze trekt het verband strak aan.

Siriah

Ruthless Fairy

Reply
RolePlaying

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out