|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 11:30 am
Nou, totdat de nieuwe guild features er zijn waarbij je nieuwe subfora aan kan maken zullen de anime fans het hier maar mee moeten doen. whee ( Als je zin hebt kan je wel een apart manga topic maken. 3nodding )
Om het kort te maken; deel hier je verhalen over die geweldige of juist oerslechte anime die je pas hebt gezien, plaats plaatjes van je favoriete anime of anime karakter of speel voor fangirl/boy. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 11:35 am
Ik zelf ging over tot drool-mode toen ik net de Final Fantasy VII: Last Order OVA heb gezien. n.n'' Als je nooit Final Fantasy VII hebt gespeelt snap je niets van het verhaal, maar ik, als fan vind het geweldig. surprised De animatie is prachtig, karakter design is mooi en de muziek gaat ermee door. n.n'' Ik hoop echt dat er een volledige anime-serie word gemaakt van FF VII, want het verhaal is echt geschikt om er een topshow van te maken. 3nodding ( Misschien is het feit dat er 'nieuwe'' Turks in de OVA te zien waren een hint dat een serie er toch aankomt? n.n'' )
Ik vond het ook leuk dat we eindelijk iets meer te weten komen over het karakter van Zack. n.n'' Nadat ik de OVA heb gezien vond ik het spijtig dat hij dood is in het spel. sad
 Tifa in anime-vorm. whee
 Cloud, de held van Final Fantasy VII in een soort shock-toestand.
 Turks! *drool drool* surprised heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 11:39 am
ik krijg volgende week die film Final Fantasy: Advent Children binnen.
muhahahahahahaa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 11:48 am
-Inferis9036- ik krijg volgende week die film Final Fantasy: Advent Children binnen. muhahahahahahaa Ik heb hem alleen gebrand op DVD liggen...*foei >.<* Ik vond AC eigelijk niet zo leuk...alleen Reno was grappig. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:31 am
-Inferis9036- ik krijg volgende week die film Final Fantasy: Advent Children binnen. muhahahahahahaa hey infernis hoe is ie? ik ben van plan mijn anime collectie uit te breiden biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 20, 2005 10:59 am
neo sepiroth -Inferis9036- ik krijg volgende week die film Final Fantasy: Advent Children binnen. muhahahahahahaa hey infernis hoe is ie? ik ben van plan mijn anime collectie uit te breiden biggrin alweer? en btw je mag me wel gewoon fj noemen hiero hoor, doet de rest ook al...
en hoe ging de verhuizing? ninja smile Edit: en ik heb chessney's sig gejat ninja twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 20, 2005 11:19 am
ik kijk naar bleach en getbackers
bijde heel leuk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 21, 2005 11:44 pm
Ehhh ff kijken... Heb Angel Sanctuary gezien, volg Tsubasa Chronicle, Naruto, etc. Heb tot afl. 39 van Kyou Kara Maou en ben weg van .Hack//Sign, heb tot afl. 13 op dvd staan... Heb Escaflone gekeken, Rurouni Kenshin, Guiver ofzowiets... Ik ken er heel veel en wil ze allemaal zien blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 7:02 am
Escaflowne! Ik dacht dat ik de enige was die dat keek. ! o_o Dilandau ruult <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 10:15 am
Varoux Escaflowne! Ik dacht dat ik de enige was die dat keek. ! o_o Dilandau ruult <3 Dat was mijn eerste anime die ik keek, Escaflowne blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 5:08 am
Kurai_Kilth Varoux Escaflowne! Ik dacht dat ik de enige was die dat keek. ! o_o Dilandau ruult <3 Dat was mijn eerste anime die ik keek, Escaflowne blaugh rofl Het was de eerste anime die ik compleet op DVD had...en normaal vind ik geeneen anime zo interessant dat ik het compleet wil hebben. :3 Alleen Milana is zo'n zeikmogool. x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 7:24 am
Kurai_Kilth Varoux Escaflowne! Ik dacht dat ik de enige was die dat keek. ! o_o Dilandau ruult <3 Dat was mijn eerste anime die ik keek, Escaflowne blaugh Mirjam??? wat in gods naam doe jij hier....... maakt nie uit Escaflowne keek ik ook als eerst (samen met mijn zus(Kurai-Kilth dus))
|
 |
 |
|
|
|
[NL]Hylian Knight Link[Nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 12:50 pm
Ik Volgde Naruto. maar met al die fillers. dat gaat tot april 2006 duren. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 03, 2005 11:45 am
Naruto rulezz ! 4laugh ben nu ehh... bij aflevering 156 blaugh     sorry, beetje grote plaatjes sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 12:12 pm
eens zien, dit is me lijst van wat ik kijk/ooit gezien heb (niet altijd helemaal, meeste downloads lopen niet meer zo snel en goed stare )
Ah! My Goddess (serie van 5 epies, je hebt ook tv serie van 24 ma die bezit ik niet crying ) Ah! My Goddess the movie Ah! My Mini Goddess Card Captor Sakura Chobits Cowboy Bebop D.N.Angel Dragonball Z ect. Escaflowne Final Fantasy VII Last Order Final Fantasy Unlimited FullMetal Alchemist Full Metal Panic! Full Metal Panic! Fumoffu Gundam Seed Gundam Seed Destiny Gundam Wing .hack//SIGN Hunter x Hunter Inu Yasha Megaman Warrior Magical Girl Lyrical Nanoha Naruto Rurouni Kenshin Shaman King Shinzo Spirited Away X Yu-Gi-Oh
hm, zo ongeveer tot nu toe 4laugh blaugh 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|