|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 11:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 11:32 am
Hokay dan sterf ik wel... sweatdrop Ik heb tog geen foto's van mezelf.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 11:37 am
Insane-Luna Hokay dan sterf ik wel... sweatdrop Ik heb tog geen foto's van mezelf.. gonk Is halfdood ook goed? surprised Dan komen die foto's misschien toch ooit nog. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 11:38 am
Varoux Insane-Luna Hokay dan sterf ik wel... sweatdrop Ik heb tog geen foto's van mezelf.. gonk Is halfdood ook goed? surprised Dan komen die foto's misschien toch ooit nog. whee ikstuur er zo een ff uploaden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 11:40 am
riddick7 Varoux Insane-Luna Hokay dan sterf ik wel... sweatdrop Ik heb tog geen foto's van mezelf.. gonk Is halfdood ook goed? surprised Dan komen die foto's misschien toch ooit nog. whee ikstuur er zo een ff uploaden hier isie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:06 pm
 ik denk dat jullie eerder sterven *deze foto van van vandaag*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:12 pm
Sannieh  ik denk dat jullie eerder sterven *deze foto van van vandaag* Nou, ik loop nog steeds op deze aardkloot Dus ondanks jouw mening Ben ik kennelijk niet dood. surprised
Het is een leuke foto. whee Als je jezelf een laag zelfbeeld aanpraat krijg je ook niet veel vertrouwen injezelf. x.x''
@riddick
Coole foto! =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:14 pm
Varoux Sannieh  ik denk dat jullie eerder sterven *deze foto van van vandaag* Nou, ik loop nog steeds op deze aardkloot Dus ondanks jouw mening Ben ik kennelijk niet dood. surprised
Het is een leuke foto. whee Als je jezelf een laag zelfbeeld aanpraat krijg je ook niet veel vertrouwen injezelf. x.x''
@riddick
Coole foto! =Ddie heb ik al niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:15 pm
Sannieh Varoux Sannieh  ik denk dat jullie eerder sterven *deze foto van van vandaag* Nou, ik loop nog steeds op deze aardkloot Dus ondanks jouw mening Ben ik kennelijk niet dood. surprised
@riddick
Coole foto! =Ddie heb ik al niet Sta dan elke dag voor de spiegel en zeg tegen jezelf hoe geweldig je bent. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:22 pm
Varoux Sannieh Varoux Sannieh  ik denk dat jullie eerder sterven *deze foto van van vandaag* Nou, ik loop nog steeds op deze aardkloot Dus ondanks jouw mening Ben ik kennelijk niet dood. surprised
@riddick
Coole foto! =Ddie heb ik al niet Sta dan elke dag voor de spiegel en zeg tegen jezelf hoe geweldig je bent. 3nodding wil je me dod hebben ofzo eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:27 pm
Sannieh Varoux Sannieh Varoux Sannieh  ik denk dat jullie eerder sterven *deze foto van van vandaag* Nou, ik loop nog steeds op deze aardkloot Dus ondanks jouw mening Ben ik kennelijk niet dood. surprised
@riddick
Coole foto! =Ddie heb ik al niet Sta dan elke dag voor de spiegel en zeg tegen jezelf hoe geweldig je bent. 3nodding wil je me dod hebben ofzo eek Nee...het tegenovergestelde juist. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:28 pm
voor mensen die graag in op een vreselijke manier sterven ^_^''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:30 pm
kiek voor mensen die graag in op een vreselijke manier sterven ^_^''  Leuke foto! surprised
3 FM....van die radio zender? x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:38 pm
Hoe durf je met die ******** leluke fotoow van me te komen xd , *is meisje in laatste foto o.o;* meh ik post later wel betere pic van moi *Organiseert begrafenis voor mensen die doodflikkeren bij het zien van foto's =D* Eheh..o.o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:43 pm
ladykirkir Varoux Post hier kiekjes van jezelf. 3nodding
Hieronder....ik....! >.< Best wel vage foto's omdat het grootste gedeelte met een mobieltje is genomen, maar daar moet je maar genoegen mee nemen op dit moment. xd Bij de laatste foto...ik ben de schaduw achter dat andere meisje. sweatdrop Hoe durf je met die ******** leluke fotoow van me te komen xd , *is meisje in laatste foto o.o;* meh ik post later wel betere pic van moi *Organiseert begrafenis voor mensen die doodflikkeren bij het zien van foto's =D* Eheh..o.o; Sorry... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |