Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Event Hall - Feestjes, Balls, Events etc!
Lees dit goed! Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 13 14 15 16 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Oct 16, 2005 5:39 am

Dit subforum wordt alleen gebruikt ter gelegenheid van feestjes, events etc. Organisatoren zijn de enigen die de threads mogen maken. Na afloop zijn de threads hier nog een tijdje gesloten te bewonderen, maar daarna gaan ze het archief in!

De regels van dit subforum zijn simpel: het gaat hier om de gezelligheid! Gezelligheid moet je zelf maken, dus de normale Gaia en Guild regels zijn hier van toepassing.

Zorg er zelf voor dat het tijdens feesten gezellig blijft ^_^.

Let wel op: Alleen orginisatoren mogen threads maken! Je mag dus niet zomaar een thread maken!

Bij sommige events en feestjes is er een dresscode; hou je hier zo veel mogelijk aan!

Veel plezier!!!

Het eerstvolgende event/ feest:Halloween avi contest
Dresscode:Halloween achtig
Orginisatoren:Menketi
PostPosted: Mon Oct 24, 2005 2:12 pm

veeet, komen der ook technofeesjes? lekker losgaan, kwnie zoiets als Sensation? of Illusion biggrin

Pisang

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Oct 28, 2005 2:40 am

Als het mogelijk is, en de gelegenheid zich ervoor leent misschien wel ja!
PostPosted: Sat Nov 05, 2005 11:10 am

kittyocean
Als het mogelijk is, en de gelegenheid zich ervoor leent misschien wel ja!
zalig biggrin

Pisang

(T)assie

PostPosted: Wed Nov 23, 2005 3:46 am

komt er ook een sinterklaas feest?? dat is meestal wel gezellig... en dan 1 sint en een heleboel zwarte pieten
maar een kerst fesst lijkt me ook wel leuk wink
PostPosted: Mon Nov 28, 2005 7:43 am

als het aan mij ligt komen ze er allebei wink

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

(T)assie

PostPosted: Fri Dec 02, 2005 9:39 am

jah... gezellig tog
PostPosted: Sun Dec 18, 2005 4:20 am

er zijn niet zoveel speciale regels er is een regelachtig iets en dat is dat je de code oder het plaatje moet gebruiken anders werkt het niet en luister naar de guildregels en asl je iets doet dat echt niet goed is dan zeg ik het tegen kittyocean (meer kan ik toch niet doen)
er zit ook een verhaal achter heel het event dus heb veel plezier met kerst

oke ik zal het effe duidelijk maken de dresscode is nette kleding dus niet in je ondergoed rondlopen verder is er geen dresscode

als je mee wilt organiseren pm mij dan zal ik kijken of er nog iets te doen valt en als je ideeen hebt stuur ze ook naar mijn mischien gebruik ik ze wel

groetjes
-the XDmaster-

XDmaster3

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Dec 19, 2005 10:25 am

Ziet er leuk uit, ik zag een paar dagen geleden pas dat er hier wat aan de gang was.

Een ding, kitty, kun je tijdens dit event de naam van het subforum veranderen in:
Event Hall - Feestjes, Balls, Events etc... KERST EVENT HEDEN AAN DE GANG!!!!!!!!
of zoiets misschien weten mensen dan eerder dat er wat is want anders hebben mensen die niet alles hier bijhouden geen idee en dat is zonde.
(werken de guild mass pm's nou al?)
PostPosted: Mon Dec 19, 2005 10:42 am

Darlaa
Ziet er leuk uit, ik zag een paar dagen geleden pas dat er hier wat aan de gang was.

Een ding, kitty, kun je tijdens dit event de naam van het subforum veranderen in:
Event Hall - Feestjes, Balls, Events etc... KERST EVENT HEDEN AAN DE GANG!!!!!!!!
of zoiets misschien weten mensen dan eerder dat er wat is want anders hebben mensen die niet alles hier bijhouden geen idee en dat is zonde.
als er guils mass pm's zijn bespaart mij dat een hoop werk ik heb al een uitnodiging gemaakt dus...

XDmaster3

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Dec 19, 2005 12:06 pm

XDmaster3
Darlaa

als er guils mass pm's zijn bespaart mij dat een hoop werk ik heb al een uitnodiging gemaakt dus...

echte uitnodigingen ^_^ wow TOP!
PostPosted: Mon Dec 19, 2005 12:50 pm

Ik heb nog niets gehoord over werkende Mass PM's, dus dat is afwachten. Ik zou de titel van de event Hall kunnen veranderen...... hoop dat ik het niet vergeet.

Het moet ook nog in de announcements aangekondigd worden; XD Master, wat dacht je ervan om dat zelf even te doen smile Je weet wel, die Announcement Sticky waarin staat dat enkel de Guild Owner en Mods mogen posten smile Maar het is jouw werk, dus vind ik dat jij dat mag doen smile

Zet er alleen wel even duidelijk bij dat je van mij toestemming hebt om daar te posten XD

kittyocean
Captain

Diaz Chidosu

PostPosted: Fri Dec 23, 2005 2:05 pm

Yarr, best vet dat sta--err, XDmaster3 de Kerstball dinges mag organiseren.
Ik wil de maffe gast in de hoek spelen!! X)
PostPosted: Sat Dec 24, 2005 11:02 am

Diaz Chidosu
Yarr, best vet dat sta--err, XDmaster3 de Kerstball dinges mag organiseren.
Ik wil de maffe gast in de hoek spelen!! X)
ik vindt het zelf ook een hele eer XD en ik denk niet dat je dat nog wilt over een paar dagen

XDmaster3

IcedEarth

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 3:36 am

Kweet niet of iemand dit leest, maar hebben jullie weer een keer zin om een gala te houden met alle Dutchies op Gaia?
De dRvO heeft er namelijk wel weer zin in cool
Reply
Event Hall - Feestjes, Balls, Events etc!

Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 13 14 15 16 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games