|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 10:14 am
Jup, jup! Dit is de klaagmuur! cool Als je iets te klagen hebt, of iets zit je niet lekker, kan je het gewoon hier ff lekker kwijt! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 10:16 am
Nu heb ik ff niks te klagen! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 10:20 am
Mijn rottige buren zitten de hele dag al keihard Operamuziek te draaien....zelf de vloer in m'n kamer trilt helemaal. gonk En als ik aanbel om te vragen of het zachter kan word er niet opengedaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 10:21 am
Varoux Mijn rottige buren zitten de hele dag al keihard Operamuziek te draaien....zelf de vloer in m'n kamer trilt helemaal. gonk En als ik aanbel om te vragen of het zachter kan word er niet opengedaan. Ram een briefje door de briefenbus? o.0''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 10:25 am
of pak een mes uit de keukenla, stamt de deur in en hak die radio kapot
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 10:26 am
Kan ook...maar die laatste optie is wel erg geweldadig..daar waag ik me maar niet aan...XD
En een briefje geven lukt niet....er zit zown irritant plankje voor de brievenbus.
Echt rare mensen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 10:29 am
Bonk op de deur en zeg dat ze moete kappe? of zet zelf de muziek loeihard aan? mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 10:31 am
Insane-Luna Bonk op de deur en zeg dat ze moete kappe? of zet zelf de muziek loeihard aan? mrgreen Had ik ook gedaan! xd Ik had keihard The Nightmare Before Christmas opgezet maar zelfs Oogie Boogie's song kwam niet boven die herrie uit. :[
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 10:31 am
Doe metallica met st anger erop! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 10:33 am
Insane-Luna Doe metallica met st anger erop! twisted Ben niet echt een Metallica fan. xp Het heftigste dat ik luister is een dom liedje van MUCC. ( Japanse artist ._. )
Maar het is al opgehouden ( ik hoop dat iemand de politie heeft gebelt. surprised ) dus ik ben weer tevree. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 10:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 10:37 am
gooi een steen door hun ruit met een briefje eraan??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 11:00 am
DaDevil15 gooi een steen door hun ruit met een briefje eraan?? dat maakt het erger want dan mag ze schade betalen en krijgt ze politie ok haar dak sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 11:55 am
ik heb nix te klagen over gaia enzo maar wel over die tering klas van me
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 12:47 pm
waarom kan ik nix goed doen crying nu is er een member weg alleen omdat ik vroeg of ze even de juiste invul lijst wilde gebruiken voor de RP anders moest ik alles over gaan typen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |