|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 8:36 am
Een aloud, en waarschijnlijk ook zeer in de oren bekend klinked topic. 3nodding Vertel hier wat je vandaag gedaan hebt; was het een zware kutdag of was het juist een van de beste dagen ooit? Deel het met ons!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 8:40 am
Varoux Een aloud, en waarschijnlijk ook zeer in de oren bekend klinked topic. 3nodding Vertel hier wat je vandaag gedaan hebt; was het een zware kutdag of was het juist een van de beste dagen ooit? Deel het met ons! twas wel relaxt.... ik kwam om 12 uur uit mijn nest, ging vervolgens eten, daarna de actie film 'Danny the Dog' gezien, en toen gaia de rest van de middag....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 8:43 am
-Inferis9036- Varoux Een aloud, en waarschijnlijk ook zeer in de oren bekend klinked topic. 3nodding Vertel hier wat je vandaag gedaan hebt; was het een zware kutdag of was het juist een van de beste dagen ooit? Deel het met ons! twas wel relaxt.... ik kwam om 12 uur uit mijn nest, ging vervolgens eten, daarna de actie film 'Danny the Dog' gezien, en toen gaia de rest van de middag.... Heerlijk, zo'n dag. xd
Ikzelf zit ook al de hele dag op Gaia...x_x'' Een vriendin van me zou eerst langskomen maar die was toch te lui om uit d'r nest te komen. xd En m'n ouderes zijn er niet dus tsjaa....dan is Gaia een goede optie voor me. xp
Ik heb ook veel geluk in deze guild...XD Heb al twee pink links en 2 trunks gekregen hier. =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 8:48 am
Varoux -Inferis9036- Varoux Een aloud, en waarschijnlijk ook zeer in de oren bekend klinked topic. 3nodding Vertel hier wat je vandaag gedaan hebt; was het een zware kutdag of was het juist een van de beste dagen ooit? Deel het met ons! twas wel relaxt.... ik kwam om 12 uur uit mijn nest, ging vervolgens eten, daarna de actie film 'Danny the Dog' gezien, en toen gaia de rest van de middag.... Heerlijk, zo'n dag. xd
Ikzelf zit ook al de hele dag op Gaia...x_x'' Een vriendin van me zou eerst langskomen maar die was toch te lui om uit d'r nest te komen. xd En m'n ouderes zijn er niet dus tsjaa....dan is Gaia een goede optie voor me. xp
Ik heb ook veel geluk in deze guild...XD Heb al twee pink links en 2 trunks gekregen hier. =D wtf?! nu al?! eek ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 8:51 am
-Inferis9036- Varoux -Inferis9036- Varoux Een aloud, en waarschijnlijk ook zeer in de oren bekend klinked topic. 3nodding Vertel hier wat je vandaag gedaan hebt; was het een zware kutdag of was het juist een van de beste dagen ooit? Deel het met ons! twas wel relaxt.... ik kwam om 12 uur uit mijn nest, ging vervolgens eten, daarna de actie film 'Danny the Dog' gezien, en toen gaia de rest van de middag.... Heerlijk, zo'n dag. xd
Ik heb ook veel geluk in deze guild...XD Heb al twee pink links en 2 trunks gekregen hier. =D wtf?! nu al?! eek ninja Mjah, en ik had een half jaar ofzo al geen event gekregen. x__x
Ik hoop dat het een goed teken is. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 9:20 am
Heb vandaag eigenlijk alleen achter de pc gezeten: manga's gedownload en achter gaia gezeten ook nog naar nieuwe leuke bands gezocht op purevolume en ik moest verzinnen welk boek ik ga lezen voor nederlands...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 9:25 am
Cassidy92 Heb vandaag eigenlijk alleen achter de pc gezeten: manga's gedownload en achter gaia gezeten ook nog naar nieuwe leuke bands gezocht op purevolume en ik moest verzinnen welk boek ik ga lezen voor nederlands... Een boek voor Nederlands? =D Zowat iedereen kiest een boek van Caja Cazemier. x_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 9:30 am
Varoux Cassidy92 Heb vandaag eigenlijk alleen achter de pc gezeten: manga's gedownload en achter gaia gezeten ook nog naar nieuwe leuke bands gezocht op purevolume en ik moest verzinnen welk boek ik ga lezen voor nederlands... Een boek voor Nederlands? =D Zowat iedereen kiest een boek van Caja Cazemier. x_xZat meer te denken aan De supernaturalisten... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 11:12 am
ehhhmmmm..... Gaia en uhmmm Gaia en nog eens Gaia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 12:37 pm
De hele dag op gaia gezetten sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 5:19 pm
vervelen sweatdrop en ik ging natuurlijk tekenen xd ik verwacht teveel van mezelf. ik denk altijd dat ik t nog beter moet kunne rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 7:08 am
Ik heb vandaag alleen maar achter mijn computer gezeten, ge-gaiad en een tekening gemaakt maar die is verloren gegaan toen de computer vast liep gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 11:26 am
Ik heb vandaag tot 11 uur geslapen en daarna ruzie gehad met m'n moeder. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 9:41 am
ff naar halfords geweest voor neon onder me scooter daarna niet zo veel alleen nog even Gundam Seed Destiny verder gekeken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 10:01 am
Nou...heb m'n dag een beetje verkloot op school...een 9 en een 7,5 voor Engels gehaalt, met Keeks de Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan anime gekeken en ben nu op Gaia. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |