|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 7:07 am
Welkom iedereen
mijn naam is Sandra ik speel gaia nog niet zo super lang mijn hobby's zijn computeren, gedichten schrijven, het schrijven van mij boek, lezen, met vrienden omgaan enz
als je meer over mij wilt weten kan je me altijd een PM sturen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 7:41 am
Hallo allemaal!
Ik ben de eigenaar van deze Guild, bekend als Varoux. Ik ben een 15-jarige, doe veel aan manga en anime en ik houd van tekeningen en literatuur. Vragen kan je altijd aan mij kwijt door mij te PMen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 7:43 am
Ik ben FJ (en tevens jullie eerste member ninja ) dit is iniddels mijn 3e account (ik gebruik de andere 2 nooit meer) mijn hobbies zijn: songteksten schrijven (voorbeeld in Journal), roken, uitgaan (kroegen), gamen, gaia en rondhangen met vrienden. en als jullie meer van mij willen weten, vragen jullie maar... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 7:43 am
Varoux Hallo allemaal!
Ik ben de eigenaar van deze Guild, bekend als Varoux. Ik ben een 15-jarige, doe veel aan manga en anime en ik houd van tekeningen en literatuur. Vragen kan je altijd aan mij kwijt door mij te PMen. ik ben mede eigenaar van de guild ik help deze lieve dame om deze guild leuk te houden blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 7:44 am
Sannieh Varoux Hallo allemaal!
Ik ben de eigenaar van deze Guild, bekend als Varoux. Ik ben een 15-jarige, doe veel aan manga en anime en ik houd van tekeningen en literatuur. Vragen kan je altijd aan mij kwijt door mij te PMen. ik ben mede eigenaar van de guild ik help deze lieve dame om deze guild leuk te houden blaugh Yep! en ik ben hartstikke blij met je hulp. xd heart
@FJ Welkom! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 7:46 am
-Inferis9036- Ik ben FJ (en tevens jullie eerste member ninja ) dit is iniddels mijn 3e account (ik gebruik de andere 2 nooit meer) mijn hobbies zijn: songteksten schrijven (voorbeeld in Journal), roken, uitgaan (kroegen), gamen, gaia en rondhangen met vrienden. en als jullie meer van mij willen weten, vragen jullie maar... ninja welkom lieverd ik vindt het echt leuk van je dat je hier bent gekomen gefeliciteerd jij is 1ste member en krijgt daarom een leuke banner van de guild (lol sorry ik had even zin om gek te doen blaugh )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 7:46 am
Ik ben noeki (jullie tweede member whee ) Ik zit al iets langer dan een jaar op gaia 3nodding Mijn hobbies zijn zwemmen, lezen, muziek luisteren, Gaia ( heart ) en met m'n vrienden iets leuks doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 7:48 am
Elena Morinstal Ik ben noeki (jullie tweede member whee ) Ik zit al iets langer dan een jaar op gaia 3nodding Mijn hobbies zijn zwemmen, lezen, muziek luisteren, Gaia ( heart ) en met m'n vrienden iets leuks doen welkom lieverd 4laugh ik hoop dat je het gezellig zult hebben hier 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 7:59 am
Elena Morinstal Ik ben noeki (jullie tweede member whee ) Ik zit al iets langer dan een jaar op gaia 3nodding Mijn hobbies zijn zwemmen, lezen, muziek luisteren, Gaia ( heart ) en met m'n vrienden iets leuks doen Hartelijk welkom! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 8:07 am
Heey Ik ben Cassidy maar je mag ook Lea zeggen maakt niet uit xd Ik ben 13 jaar oud en woon in Heerenveen *dat ligt in Friesland* Ik lees graag boeken en natuurlijk manga, internet graag, kan niet zonder muziek en rond hangen met vrienden is ook altijd leuk. Heb een hekel aan mensen die denken dat ze beter zijn dan mij en de baas over me spelen En ik word niet graag Gymnasium nerd genoemd *Ik heb er niet voor gekozen slim te zijn sweatdrop * wil je nog iets weten vraag maar raak...!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 8:11 am
Cassidy92 Heey Ik ben Cassidy maar je mag ook Lea zeggen maakt niet uit xd Ik ben 13 jaar oud en woon in Heerenveen *dat ligt in Friesland* Ik lees graag boeken en natuurlijk manga, internet graag, kan niet zonder muziek en rond hangen met vrienden is ook altijd leuk. Heb een hekel aan mensen die denken dat ze beter zijn dan mij en de baas over me spelen En ik word niet graag Gymnasium nerd genoemd *Ik heb er niet voor gekozen slim te zijn sweatdrop * wil je nog iets weten vraag maar raak...! Gymnasium stuud....daar had ik in de eerste klas last van. xp Totdat ik een keer flipte.
Maar hartelijk welkom in de guild en ik hoop dat je je zal vermaken. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 8:11 am
Cassidy92 Heey Ik ben Cassidy maar je mag ook Lea zeggen maakt niet uit xd Ik ben 13 jaar oud en woon in Heerenveen *dat ligt in Friesland* Ik lees graag boeken en natuurlijk manga, internet graag, kan niet zonder muziek en rond hangen met vrienden is ook altijd leuk. Heb een hekel aan mensen die denken dat ze beter zijn dan mij en de baas over me spelen En ik word niet graag Gymnasium nerd genoemd *Ik heb er niet voor gekozen slim te zijn sweatdrop * wil je nog iets weten vraag maar raak...! hey moppie wat leuk dat je er ook bij bent veel plezier hier op de guild
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 8:21 am
Varoux Cassidy92 Heey Ik ben Cassidy maar je mag ook Lea zeggen maakt niet uit xd Ik ben 13 jaar oud en woon in Heerenveen *dat ligt in Friesland* Ik lees graag boeken en natuurlijk manga, internet graag, kan niet zonder muziek en rond hangen met vrienden is ook altijd leuk. Heb een hekel aan mensen die denken dat ze beter zijn dan mij en de baas over me spelen En ik word niet graag Gymnasium nerd genoemd *Ik heb er niet voor gekozen slim te zijn sweatdrop * wil je nog iets weten vraag maar raak...! Gymnasium stuud....daar had ik in de eerste klas last van. xp Totdat ik een keer flipte.
Maar hartelijk welkom in de guild en ik hoop dat je je zal vermaken. 3nodding ben ook een keer vet boos geworden maar daarna had ik wel ruzie met um xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 8:24 am
Cassidy92 Varoux Cassidy92 Heey Ik ben Cassidy maar je mag ook Lea zeggen maakt niet uit xd Ik ben 13 jaar oud en woon in Heerenveen *dat ligt in Friesland* Ik lees graag boeken en natuurlijk manga, internet graag, kan niet zonder muziek en rond hangen met vrienden is ook altijd leuk. Heb een hekel aan mensen die denken dat ze beter zijn dan mij en de baas over me spelen En ik word niet graag Gymnasium nerd genoemd *Ik heb er niet voor gekozen slim te zijn sweatdrop * wil je nog iets weten vraag maar raak...! Gymnasium stuud....daar had ik in de eerste klas last van. xp Totdat ik een keer flipte.
Maar hartelijk welkom in de guild en ik hoop dat je je zal vermaken. 3nodding ben ook een keer vet boos geworden maar daarna had ik wel ruzie met um xd Mjah....maar ik was echt doorgedraaid geworden...@.@ Maar dat kutwijf hield daarna wel op met irritant te doen en nu ontloopt ze me. 3nodding
Maar ik moet toegeven...ik was best een kabouter 4 jaar geleden..XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 8:26 am
Varoux Cassidy92 Varoux Cassidy92 Heey Ik ben Cassidy maar je mag ook Lea zeggen maakt niet uit xd Ik ben 13 jaar oud en woon in Heerenveen *dat ligt in Friesland* Ik lees graag boeken en natuurlijk manga, internet graag, kan niet zonder muziek en rond hangen met vrienden is ook altijd leuk. Heb een hekel aan mensen die denken dat ze beter zijn dan mij en de baas over me spelen En ik word niet graag Gymnasium nerd genoemd *Ik heb er niet voor gekozen slim te zijn sweatdrop * wil je nog iets weten vraag maar raak...! Gymnasium stuud....daar had ik in de eerste klas last van. xp Totdat ik een keer flipte.
Maar hartelijk welkom in de guild en ik hoop dat je je zal vermaken. 3nodding ben ook een keer vet boos geworden maar daarna had ik wel ruzie met um xd Mjah....maar ik was echt doorgedraaid geworden...@.@ Maar dat kutwijf hield daarna wel op met irritant te doen en nu ontloopt ze me. 3nodding
Maar ik moet toegeven...ik was best een kabouter 4 jaar geleden..XD Heb ook niet egt kontakt meer met um maarja zit ook pas in de 2e sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |