|
|
|
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 3:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 3:29 pm
Jag tror att jag är kär i den där doktorn i Boston Tea Party.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 3:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 3:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 3:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 3:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 4:54 pm
Jag är kär i min filosofi lärare (typ), för han är tuffast och säger alltid smarta grejer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 6:57 pm
KAN INTE BESTÄMMA MIG 4laugh MONGA I VERLDEN
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 12:37 pm
JAG SOM TRODDE JAG SKULLE FÅ SE EN KÄRLEKSFÖRKLARING. VÄRSTA DISAPPOINTED(JAG KAN INTE SVENSKA ORDET) JAG BLIR NU. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 1:49 pm
Anashi` JAG SOM TRODDE JAG SKULLE FÅ SE EN KÄRLEKSFÖRKLARING. VÄRSTA DISAPPOINTED(JAG KAN INTE SVENSKA ORDET) JAG BLIR NU. stressed Besviken, duh!
a**å jag är kär... i... nej, den kan jag inte säga... och den där kan nog inte hantera det... jag vet inte vem mer jag kan avslöja.
...
eller jo den där personen som gick förbi mig och såg ut som en blanding mellan Andreas Johnson och Björn Kjellman.
Aa, och så en... nej, den personen kan jag inte heller säga. Tänk om hen får veta och så kan hen inte heller hantera det och så blir det värsta jobbigt.
Nej nu säger jag inte fler. Ni får fråga privat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 02, 2009 12:45 pm
Förresten är jag värsta vad det nu heter och tror att alla kommer typ få för sig att joina alla communities som finns och leta upp alla inlägg som finns skrivna om dem sweatdrop
MEN AH JAG GILLAR ARGA UNGA MÄN
Närå men jag är kär i Eva Dahlgren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 5:28 am
HAHAA~! LOL Men du pratar ju aldrig med henom på msn! Eller? ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 5:32 am