Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Killan Virallinen zOMG Keskustelu Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

zOMG?
  Koukussa
  Ihan kiva, pelaan toisinaan
  Koitin, muttei jaksanut kiinnostaa
  En ole vielä ehtinyt, mutta aion kyllä
  Jaa mikä zOMG?
View Results

Eathlinn
Crew

PostPosted: Fri Nov 07, 2008 6:53 am

No niin, ei näyttänyt olevat keskustelua aiheesta!

Mitäs mieltä väki on?
PostPosted: Fri Nov 07, 2008 6:58 am

Jos oikein innostun, tai jos joku muu, jolla on oikat haluaa laittaa tähän jotain kivaa zOMG infoa...

Eathlinn
Crew

Eathlinn
Crew

PostPosted: Fri Nov 07, 2008 7:02 am

Ja sitten itse asiaan, eli omaan mielipiteeseeni! mrgreen

Tykkään. Kyllähän se välillä lagii oikain kunnolla, mutta tähän asti on ollut hauskaa. Animoidut ovat ihan mukavasti ideoitauja vastuksia ja kaikenlaista tekemistä löytyy.
PostPosted: Fri Nov 07, 2008 1:18 pm

Aloitan syistä miksi en pidä:

- Lag. Se on aina paha. Jos peli lagii, se pilaa pelinautinnon, joten tämä on jo itsessään iso miinus.
- Pelimekaniikka. Ihan totta hei.
- Sormukset. Jännä idea, mutta toteutus heittää niin pahasti metsään että kohisee.
- Grindaamisen* tarve. Ei sen pitäisi olla joku kiveen hakattu sääntö että mörpissä PITÄÄ grindata joskus jotta pääsee johonkin. (* Niille jotka eivät tiedä: Grindaus = monissa MMORPG:issä käytetty termi, joka tarkoittaa sitä että lahtaat vihollisia puoleen ja toiseen jatkuvasti, saavuttaaksesi jonkin tietyn päämäärän, kuten levelin etc.)

Ja sitten syihin miksi pidän:

- Se on ihan kivan näkönen.
- Musiikit on yllättävän jees.

Kaikenkaikkiaan siis lopullinen mielipide minulla on:

Turhaan yltiömäisesti hypetetty ja odotettu zOMG on kuin suora kopio lähes jokaikisestä ilmaisesta MMORPG:sta, joilla kaikilla on myös sattumoisin sama ongelma. Serverit ovat huonot, koska kun siitä ei makseta mitään, varat sen ylläpitämiseen on tultava muualta, kuten lahjoitukset, mainokset, maksullinen sisältö, yms. Itse en pidä, mutta jos joku tykkää, niin sitten tykkää. Jos on pakko heittää vertausta, niin WoW on huomattavasti parempi ratkaisu.

Pisteet: 4/10

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Nov 07, 2008 7:14 pm

Laglaglaglaaaag, jumijumijumi, ja siinä vaiheessa kun pääsen takaisin peliin on joku satunnainen tonttuarmeija piessyt hahmoni hengiltä.
Mutta vielä en vingu liikaa, beta mikä beta.

Ja näin suomalaisen mentaliteetin omaavana en oikein arvosta sitä "porukkapakkoa" (tai no, eihän se pakko ole, mutta kun). Tahtoisin pomppia yksinäni mutta kun suoraan sanottuna ärsyttää kun kestää tunteja ja taas tunteja saada yksi sormus tasolle 3... puhumattakaan niistä muista sitten rolleyes
Oman asenteen korjausta, joo joo...

Ja musiikeista annan minäkin plussaa. Jeremy Soule w00t! heart

Meh, menetteleehän tuo toistaiseksi. En pahemmin välitä mörpeistä (OK, tunnustan, tämän lisäksi olen pelannut vain sitäsitä... Rune Questia? Kertoo varmaan tarpeeksi) mutta ihan vielä en ole kyllästynyt.
...mielipide on vähän kiikun kaakun, luulen että jossain vaiheessa unohdan koko jutun.
Reseptikrääsä on jees.

---
...ai että tykkäsin jollain sairaalla (ja masokistisella) tavalla suljetusta betasta. Tai siis, se oli kumma kokemus, en ole ikinä valvonut aamukuuteen päivittäen yhtä ja samaa sivua uudelleen ja uudelleen ja sitten suunnilleen kiljunut riemusta kun itse peliä näki sen 10min xd
PostPosted: Sat Nov 08, 2008 3:49 am

ihan hauskahan tätä on pelailla ja keräillä juttuja. saisin aika mukavasti kultaa, jos vain raaskisin myydä reseptikamat ja ylimääräiset sormukset... en meinannut aluksi päästä millään alkuun, kun piti opetella ne sormusjutut ja kaikkea. en edes tajunnut miten niitä vahvistetaan ja ihmettelin, kun hahmo ei vahvistunut yhtään vaikka tapoin miten paljon. automaattista level-uppia ja aseiden ostoa jäi ikävä. vahvistuminen on suunnilleen sen varassa, mikä hirviö pudottaa mitäkin... ryhmässä orbseja saa kerättyä nopeammin, mutta silloin peli varmasti jumittaa. siispä olen pelannut suurimmaksi osaksi yksikseni... confused

wic

Brutal Witch

Taxet
Crew

PostPosted: Sat Nov 08, 2008 5:31 am

Niin joo ja ehdottaisin että tämä keskustelu kiinnitetään pysyväksi.
PostPosted: Mon Nov 10, 2008 12:51 am

Jaa-a, pitäisköhän minunkin jossain vaiheessa kokeilla tuota Zomgia...

Voyagerious

runkar

Mega Noob

8,800 Points
  • Popular Thread 100
  • Invisibility 100
  • Megathread 100
PostPosted: Thu Jan 01, 2009 10:35 am

Juu olen pelaillut siita asti kun tuli kaikille kauttoon ^^
Olen vain jumissa Zen Gardenseissa, tein sielta kaikki tehtavat kun oli vasta 3.1 cl ja nyt suuntaan matkani jo bass'ken lakelle pain razz (tosin cl jo 3.5, orb farmaus ei ole nastaa confused )
PostPosted: Fri Feb 20, 2009 5:16 am

User ImageI'll be your dream

Ite en yleensä tämän tyyppisiä pelejä pelaa, koska ei vaan mielenkiinto riitä, mutta zOMG tekee sitten sen poikkeuksen. Kyllähän se vituttaa, ku peli lagittaa ihan simona ja serverit on niin vastenmielisen ärsyttäviä. Orbien kerääminen on yhtä tuskaa ja miksi helevetissä sormuksista piti tehä soulbondeja? D: menetin hyvät bisnekset, ku ei voi myydä sormuksia, joilla ei tee mtn TT__TT...

User Image
I'll be your wish

Sepfire

Friendly Fatcat

6,850 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Dressed Up 200
  • Friendly 100

Calmari

3,950 Points
  • Citizen 200
  • Voter 100
  • Consumer 100
PostPosted: Fri Feb 27, 2009 2:28 am

pidän zomgista
PostPosted: Sun Apr 05, 2009 5:34 am

Olen kokeillut tuota Zomgia nyt muutaman kerran, mutta eipä se edelleenkään oikein innosta. Ei ole välttämättä minun juttuni. confused

Voyagerious

Besoaria

PostPosted: Wed Apr 08, 2009 10:20 am

Pelasin vähän aikaa sen ilmestyttyä, mutta ei jaksa innostaa enempää. Yleensä tykkään tuontyyppisistä peleistä, mutta zOMGissa eteneminen on älyyttömän puuduttavaa: samassa paikassa ollaan ikuisuuden, muualle ei oikein edes voi mennä kokeilemaan, kun heti tulee turpaan. Itemitkään eivät ole erityisen hienoja [ja harvat edes niin kalliita, että niiden keräileminen pelaamalla kannattaisi] ja niiden saaminen on vaivalloista.
PostPosted: Sun May 31, 2009 6:15 am

Kyllähän tuota on kiva pelata joskus jos on tylsää. Sormukset on kiva idea. Questit ovat ärsyttäviä kun ei tajua mitä pitää tehdä ja minne mennä. Onkos pelissä jonkin lainen level järjestelmä? Ei siitäkään saa selvää... Ja lagitus; noh 2 vuotta pelaillut erillaisia mörpejä ja koska minulla sattuu olemaan eritäin surkean laatuinen netti yhteys on lagittamiseen pikkuhiljaa tottunut, mutta vieläkin se ärsyttää.. Lähinnä joskus pelaan vain koska haluan aineksia kamojen tekemiseen hahmolle mrgreen

Cheruma

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150
PostPosted: Wed Jun 03, 2009 6:34 am

Rakastan mörppejä. Mutta en zOmgia. Olin ihan onnessaan et äääää tulis jo zomggi mutta nääh. Lag gonk
Ja olin muutenkin ihan surkea siinä, täytyy myöntää :]
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas