|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:47 am
Hej.. Tänkte man kunde göra en liten tråd om folks drömyrken..
Själv vill jag blir Radiopratare eller journalist.. Skulle vara roligt att få ha en egen radiokanal..
Men det ska ju tydligen vara väldigt svårt att få ett jobb inom media sad
Vad drömmer ni själva om??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:49 am
jag vill öppna mitt eget Internät Cafe^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:52 am
Sioxen jag vill öppna mitt eget Internät Cafe^^ Internet Cafe skulle va kul o ha.. Men man kan väl inte få in så mycket på det.. Isåfall om man satsar stort och har en jättelokal.. Sångerska skulle jag aldrig vilja bli(no offence)... Inte sångare heller blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:57 am
jag vill göra en FF tidning med massa nyheter inom FF spelen^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:58 am
Sioxen jag vill göra en FF tidning med massa nyheter inom FF spelen^^ Jag vill jobba på Cube och skriva om hur Microsoft å Sony går i konkurs efter N5's och DS släpps.. hehe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:59 am
Sioxen jag vill göra en FF tidning med massa nyheter inom FF spelen^^ OOo.. Det är nåt jag också tänkt på.. Inte just en FF tidning men det skulle vara kul o ha en egen tidning.. Har aldrig spelat Final Fantasy(Eller det var väl de du mena??)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:00 am
Dogcamp Sioxen jag vill göra en FF tidning med massa nyheter inom FF spelen^^ OOo.. Det är nåt jag också tänkt på.. Inte just en FF tidning men det skulle vara kul o ha en egen tidning.. Har aldrig spelat Final Fantasy(Eller det var väl de du mena??) jepp de var Final Fantasy ja menade^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:01 am
Sioxen Dogcamp Sioxen jag vill göra en FF tidning med massa nyheter inom FF spelen^^ OOo.. Det är nåt jag också tänkt på.. Inte just en FF tidning men det skulle vara kul o ha en egen tidning.. Har aldrig spelat Final Fantasy(Eller det var väl de du mena??) jepp de var Final Fantasy ja menade^^jag fattade de... men dom får väl lov att utveckla till N5 när sony går i konkurs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:04 am
skulle vilja bli djursköterska
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:05 am
Star Shine 91 skulle vilja bli djursköterska Kul för dig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:07 am
Star Shine 91 skulle vilja bli djursköterska Neh fy fan va jobbigt.. dom får göra massa äckliga grejer.. Inte bara leka med söta delfiner som många tjejer tror.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:07 am
helst serietecknare....bara jag får rita det jag vill så är jag nöjd whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:08 am
Dogcamp Star Shine 91 skulle vilja bli djursköterska Neh fy fan va jobbigt.. dom får göra massa äckliga grejer.. Inte bara leka med söta delfiner som många tjejer tror.. xp nej nu berättade du de... nu kan vi inte skratta åt henne när vi kommer med en hund som har diareé
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:10 am
FrodoLouLou helst serietecknare....bara jag får rita det jag vill så är jag nöjd whee Fast då måste man ju vara väldigt bra på å teckna.. Inte kul om ingen tycker om ens serie..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|