|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 12:21 am
Semmosta oli suunnitteilla? Jutellaan taalla siita. Missa, milloin, mita jne.
Mahdollisia miittikaupunkeja: Tampere Kouvola Helsinki Joensuu Kuopio
Ehdota muita kaupunkeja postaamalla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 12:22 am
Ehdotan miittia Tampereelle, ennen joulua. Kannattajia?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 12:51 am
Mielellani ottaisin sellaiseen osaa, jos vain saan jostakin rahnaa junalippuun.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 4:22 am
Jos pystyn (rahaa, aikaa ja... missa on Tampere? xD), niin tulisin.
Mutta heti alan kyselemaan naita minulle tarkeita asioita (vaikka ne voi myohemminkin hoitaa), eli siis... yopyminen? Kestaisiko miitti kauankin? Nimittain jos ihmisia tulee kauempaa, pelkka yhden paivan kokoontuminen voisi olla aika... no, turhaa ettenko sanoisi.
Kiinnostusta siis olisi, joo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 4:54 am
Mie olisin enemman kiinnostunut, jos miitti pidettaisiin esim. Kouvolassa. Sinne ei nimittain olisi pitka matka ja suhteellisen halpa suunnatakin.
Tamperelle taasen on liian pitka matka.. 5 tuntia linja-autossa ei oikein innosta.. Tampereella kylla asuu sukua, joten siella voisin yopya, mutta matka on ihan liian pitka.. Helsinkikin olisi lahempana..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 6:35 am
Joo, miitistahan on puhuttu jo vaikka kuinka kauan. Itse ainakin tulisin tosi mielellani (ellei sattuisi mitaan suuria esteita). heart
Minulle paras miittauspaikka olisi kylla Helsinki, mutta ei muissakaan kaupungeissa ole mitaan vikaa. Esim. Tampereelle tulisi kylla aika pitka matka, mutta enkohan saisi senkin jotenkin hoidettua.
Katsotaan, mita kaikki on mielta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 6:48 am
Joo...mie kai tulisin mut matka on liian pitka taitettavaksi....tosin jos se pidettais nyt syysloman aikaan jolloin mie kayn muuten vaan etelas pain....mika on toisin sanoen mahdotonta. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 8:48 am
Syysloma voisi olla melko paha siina mielessa, kun se on aika monella eri aikaan confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 11:56 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 12:44 pm
Kannattaisin Helsinkia itsekin, kun se minulle tutumpi + siella on kivoja kauppoja + siella olisi minulle yopaikka tai kaksikin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 10:42 pm
Kouvola - Sielta paasisin jopa yoksi kotiin ^^ Samoten Pikku-Timppa ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 12:49 am
Missa ihmeessa te asutte? =D Tamperehan on kaikkien lahella. Mulla ei kyl ole missaan muualla yopymispaikkaa kuin taalla Tampereella, mutta yhden paivan miittiin voisin tulla kauemmaskin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 1:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 5:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 8:39 am
Tampere ei oikein ole Oulua lahella. o.o Harva paikka tuntuu olevan. Ja mita luultavammin en paasisi Oulua kauemmaksi, niin se on valitettava ei.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|