|
|
|
|
Posted: Sun Oct 12, 2008 3:52 am
Då var det dax igen! Ett nytt anime- & TV-spelskonvent i Västerås! : D All info om konventet står på http://www.j-cult.se/, så det är ju bara att klicka på länken och läsa! <3 Hoppas vi ses där~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 12, 2008 12:54 pm
Awesome Sauce! *Air Guitarr solo* Jag är på no matter what!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 13, 2008 11:58 am
Psychic Szima Awesome Sauce! *Air Guitarr solo* Jag är på no matter what! Thats the spirit! cool Kan meddela om att man kommer snart kunna förhandsboka biljetter via ticnet. Vi jobbar på det just nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 17, 2008 5:29 am
Kanske kommer. Får se om farsan kan hjälpa mej med lite pengar till resa upp och ner. Hoppas att det blir nå bra filmer som ni visar. Gunslinger Girl skulle va kul att se eller Giant Robo smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 25, 2008 7:03 am
Fyller 18 precis innan o/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 16, 2008 8:46 am
man kanske skulle ta o titta förbi =) Har inte vart där sen 2004 xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 20, 2008 7:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 31, 2008 4:32 pm
JÄH. Dora The Exploded Fyller 18 precis innan o/ Du får en grattispuss av mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 04, 2009 8:01 am
Ojojoj! Nu är det bara 26 dagar kvar tills konventet äger rum! Tiden går snabbt när man har roligt! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 2:54 am
Niddler JÄH. Dora The Exploded Fyller 18 precis innan o/ Du får en grattispuss av mig. Ahahaa~ Jag med lätt! o/ Jag får pussa PerT för vi är gifta~ >: D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 2:56 am
Jag kommer! För det blir väl fotlek? heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 9:32 am
Mivhip Jag kommer! För det blir väl fotlek? heart Of course. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 12:49 pm
Mivhip Niddler JÄH. Dora The Exploded Fyller 18 precis innan o/ Du får en grattispuss av mig. Ahahaa~ Jag med lätt! o/ Jag får pussa PerT för vi är gifta~ >: D Alla får pussa mig, jag är inte kräsen det minsta
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 12, 2009 7:45 am
iMeijerem Mivhip Jag kommer! För det blir väl fotlek? heart Of course. 3nodding Yay! >w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 12, 2009 7:47 am
Dora The Exploded Mivhip Niddler JÄH. Dora The Exploded Fyller 18 precis innan o/ Du får en grattispuss av mig. Ahahaa~ Jag med lätt! o/ Jag får pussa PerT för vi är gifta~ >: D Alla får pussa mig, jag är inte kräsen det minsta På munnen...? redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|