|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 6:14 am
Okej här har ni the dealio
Bonnier Carlsen kommer att ge ut en manga pocket där 10 svenska tecknare får 15 sidor var. Man vinner nog ingenting annat än äran men jag tyckte ni skulle få veta om detta då det finns så många skickliga tecknare i SVG.
P.S mer info finns att hitta i Shonen Jump nr 10/05 (släpps 4 oktober)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 8:43 am
Jalkazar Okej här har ni the dealio Bonnier Carlsen kommer att ge ut en manga pocket där 10 svenska tecknare får 15 sidor var. Man vinner nog ingenting annat än äran men jag tyckte ni skulle få veta om detta då det finns så många skickliga tecknare i SVG. P.S mer info finns att hitta i Shonen Jump nr 10/05 (släpps 4 oktober) you sick little goat-lover....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 12:20 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 5:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 6:32 am
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Okej här har ni the dealio Bonnier Carlsen kommer att ge ut en manga pocket där 10 svenska tecknare får 15 sidor var. Man vinner nog ingenting annat än äran men jag tyckte ni skulle få veta om detta då det finns så många skickliga tecknare i SVG. P.S mer info finns att hitta i Shonen Jump nr 10/05 (släpps 4 oktober) you sick little goat-lover.... vad岥 sad poll... bara du har r?t ja! LOLOLOLOLOLOLOLOL!!! O.o spamade kanske.... alla röstar på getterna
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 7:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 7:42 am
Zero-Egon detta finns redan i USA som Tokyopop ger ut. Rolig ide, och vissa 䲠riktigt bra p堡tt rita jag tänker spamma tävlingen med åtminstånde 5 bidrag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 7:46 am
Jalkazar Zero-Egon detta finns redan i USA som Tokyopop ger ut. Rolig ide, och vissa 䲠riktigt bra p堡tt rita jag tänker spamma tävlingen med åtminstånde 5 bidrag you go girl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 7:50 am
Zero-Egon Jalkazar Zero-Egon detta finns redan i USA som Tokyopop ger ut. Rolig ide, och vissa 䲠riktigt bra p堡tt rita jag tänker spamma tävlingen med åtminstånde 5 bidrag you go girl girlboy
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 7:52 am
Jalkazar Zero-Egon Jalkazar Zero-Egon detta finns redan i USA som Tokyopop ger ut. Rolig ide, och vissa 䲠riktigt bra p堡tt rita jag tänker spamma tävlingen med åtminstånde 5 bidrag you go girl girlboy shemale
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 9:07 am
Zero-Egon Jalkazar Zero-Egon Jalkazar Zero-Egon detta finns redan i USA som Tokyopop ger ut. Rolig ide, och vissa 䲠riktigt bra p堡tt rita jag tänker spamma tävlingen med åtminstånde 5 bidrag you go girl girlboy shemale shemalegoat-lover
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 9:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 10:20 am
Mr_RPG Zero-Egon Jalkazar Zero-Egon Jalkazar Zero-Egon detta finns redan i USA som Tokyopop ger ut. Rolig ide, och vissa 䲠riktigt bra p堡tt rita jag tänker spamma tävlingen med åtminstånde 5 bidrag you go girl girlboy shemale shemalegoat-lover would you give me a brake
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 10:21 am
wtf.. lär er ordentlig engelska eller börja snacka svenska!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|