|
|
|
|
Posted: Sat Jun 21, 2008 3:05 am
Tuli sellanen ihmeellinen pm mistä oon ihan pihalla... ni voisko joku kertoo kannattaako siihen luottaa? Ei huvittas menettää kaikkee ku on kerenny pelaa vasta 3 viikkoo ._.
Se viesti: Hello gaia member 53678, incidentally Gaia administrations have found records of your account using profanity and or other harmful ways of communication. For this our assist team will have to double check our records to make certain we have rightful accusations. This process will take about 3-5 days, in this time we require your information. please type the correct information below.
Username:
password:
Email address (optional):
We are sorry for the inconvenience and we apologize, please take the time to fill out this document sheet and forward it to the administrator who sent the sheet. In the meantime your password will be Gaia123. We will try to make the process go as fast as possible. sincerely, Gaia administration
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 21, 2008 3:13 am
Ei kannatta luottaa :/ Ei missään nimessä, huijareita kaikki.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 21, 2008 3:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 21, 2008 6:04 am
Tosiaan, ei ne IKINÄ kysy salasanaa tai käyttistä.
Kuitenkin ei ne sillä mitään edes tekisi. Jos ne jotain tahtois tehdä niin ne voi tehdä sen ihan helposti ilman mitään noita tietoja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 21, 2008 6:59 am
joo pitää pitää toi mielessa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 21, 2008 1:26 pm
Kai muistit ilmiantaa tuon? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 22, 2008 6:16 am
Huijausta, huijausta, huijausta. Ja heti ilmiantamaan kyseinen lähettäjä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 22, 2008 11:43 am
Joo noihin ei ikinä kannata luottaa. Kannattaa varoa myös niitä fake login sivuja joita tuntuu olevan paljon liikkeellä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 23, 2008 7:26 am
eeeeeeeeeeeiii! unohin kokonaan sen ilmiantamisen... ja mä kerkesin poistaa sen viestin jo Dx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 23, 2008 11:47 am
Yralda Joo noihin ei ikinä kannata luottaa. Kannattaa varoa myös niitä fake login sivuja joita tuntuu olevan paljon liikkeellä. Mitäs ne on, erottaako ne helposti huijauksiksi?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 24, 2008 7:18 am
Voyagerious Yralda Joo noihin ei ikinä kannata luottaa. Kannattaa varoa myös niitä fake login sivuja joita tuntuu olevan paljon liikkeellä. Mitäs ne on, erottaako ne helposti huijauksiksi?Kyllä ne erottaa jos tarkkailee tuota URLia. Yleensä ne sivut itsessään näyttää ihan samalta kuin oikea login sivu, mutta URL on aina jotenkin erilainen kuin aito. Kyllä semmoisen tunnistaa aika helposti siis jos osaa katsoa. Harvemmin niitä tosin tulee vastaan. Itse en ole juuri ikinä törmännyt sellaiseen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 24, 2008 7:32 am
Kumman paljon noihin lankeaa ihmisiä, vaikka pitäisi olla päivänselvää että 1. kenellekään ei tarvitse salasanaansa antaa ja 2. mikään muu linkki kuin logout ei kirjaa käyttäjää ulos.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 27, 2008 11:53 am
en tajuu... missä vaihees ne napsasee sen salasanan? enemmän ja enemmän mun kavereita joutuu hakkeroiduks... siis täh :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 29, 2008 7:35 am
Frost_Raven32 en tajuu... missä vaihees ne napsasee sen salasanan? enemmän ja enemmän mun kavereita joutuu hakkeroiduks... siis täh :S Samalla useampi ja taas useampi sun kavereista hengittelee liuottimia. Lieneekö näissä yhteys? ::sherlock
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 12:08 pm
Miule ängeltään nuita lähes joka toinen päivä.
ilmiannan kaikki.. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|