|
|
|
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 11:03 am
Hur gör man? Måste man ha den personens e-mail för att kunna ge någon en titel? I dun get it... T _ T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 12:30 pm
Happy, jag har löst det! : o
Man måste dra gubben till det namnet du vill ska ha den gubben..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 12:39 pm
a namnen på dina kompisar står redan i en lista, du drar bara en passande gubbe till namnet. Sen klickar du på next. Sen skriver du i ett meddelande om du vill, ditt namn och send (^___^) -- Nån skickade en till mig idag om att jag var emo...Wtf jag emo?! >XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 1:36 pm
Jag fattade det en stund efter att jag skrev detta XD (Lite efter att du hade dragit hem Cheesus Xp )
Nyaha, emo kid! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 11:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 1:50 am
Monsieur Gaylord Jag fattade det en stund efter att jag skrev detta XD (Lite efter att du hade dragit hem Cheesus Xp )
Nyaha, emo kid! XD eh..Sa du det där sista till mej?! >XD emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 4:18 am
jag har inte fått en enda label? ;___;
*sitter i ett hörn och gråter* emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 4:21 am
Svea/Jonas skickade hobo till mig ~
Och Stor Äppelpaj skickade emo.. Ja är inte emo xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 8:34 am
Taihen da Svea/Jonas skickade hobo till mig ~
Och Stor Äppelpaj skickade emo.. Ja är inte emo xD a jag tror att det va stor äppelpaj hos mej med! 8'l
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 8:39 am
Svea Viking jag har inte fått en enda label? ;___;
*sitter i ett hörn och gråter* emo a om man inte är vänner så måste man ha personens email, så skriv in ditt email på din press eller i signature så får du säkert massa labels xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 11:59 am
Kaito-Tena Taihen da Svea/Jonas skickade hobo till mig ~
Och Stor Äppelpaj skickade emo.. Ja är inte emo xD a jag tror att det va stor äppelpaj hos mej med! 8'l mwahahha *håller på att skicka nya labels*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 12:57 pm
Kaito-Tena Monsieur Gaylord Jag fattade det en stund efter att jag skrev detta XD (Lite efter att du hade dragit hem Cheesus Xp )
Nyaha, emo kid! XD eh..Sa du det där sista till mej?! >XD emo Yep XD
Don't cry, emo kid!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 1:08 pm
Big Applecake Kaito-Tena Taihen da Svea/Jonas skickade hobo till mig ~
Och Stor Äppelpaj skickade emo.. Ja är inte emo xD a jag tror att det va stor äppelpaj hos mej med! 8'l mwahahha *håller på att skicka nya labels* AARGHH!!! >XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 1:09 pm
Monsieur Gaylord Kaito-Tena Monsieur Gaylord Jag fattade det en stund efter att jag skrev detta XD (Lite efter att du hade dragit hem Cheesus Xp )
Nyaha, emo kid! XD eh..Sa du det där sista till mej?! >XD emo Yep XD
Don't cry, emo kid!eh...Va?! >XD GAAH Jag får damp i det här stället! Kom svea viking vi drar!! ;__;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 1:19 pm
Kaito-Tena Big Applecake Kaito-Tena Taihen da Svea/Jonas skickade hobo till mig ~
Och Stor Äppelpaj skickade emo.. Ja är inte emo xD a jag tror att det va stor äppelpaj hos mej med! 8'l mwahahha *håller på att skicka nya labels* AARGHH!!! >XD haha och jag är en player? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|