|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 8:50 am
Tänään on perjantai 13. Uskotko sen tuovan epäonnea vai pidätkö sitä vain huuhaana? Onko sinulle kenties tapahtunut jotakin todella epäonnista ja syytät siitä tätä päivää? Uskallatko edes lähteä ulkoilmaan pelätessäsi pahimman tapahtumista? Kerro kokemuksistasi :3
Itse en pidä pe 13. mitenkään tavallisesta poikkeavana päivänä, mutta vähän jännittää kun näillä näkymin ensi vuoden wanhojen tanssit kuulemma ajoittuisivat tuolle päivälle. D: Ja muutenkin tuntuu että aina tärkeinä hetkinä kaikki mahdollinen menee pieleen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 9:05 am
Mie olen ollut lentokoneessa matkalla Oulu-Kanarian saaret 13. päivä ja perjantai. Muutaman kerran rahapäivä (palkka tai Kelan tuet) sattunut olemaan 13. ja perjantai. Ja tänään: Kuulin että pääsen opiskelemaan Oulun Seudun Ammattiopistoon matkailualalle.
Joten, en siis usko että tämä päivä olisi jotenkin kirottu. Yksi päivä muiden päivien joukossa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 9:11 am
En erityisemmin välitä. Ihan normi päivä mulle.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 1:57 pm
Ei ollut minulle tällä(kään) kertaa erityisen epäonnekas päivä, päinvastoin.
Sitä paitsi, epäonnen päivät vaihtelevat kulttuurista toiseen. Hongkongilaisille 14 on epäonnen luku.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 3:13 pm
Ai.. oho :0 päivä meni jo. Eipä mitään erikoista.. Rikastuin 10euroa kun hain kännnishenh sisshkon ja sen kaverit kaupungilta pois.
Tuli mieleen että onko joku käynyt katsomassa eilen leffoihin ilmestyneen The Happening-leffan jo? ;D Oli tarkotus tänään mennä, mutta kaveri lähti junalla Helsinkiin. Sitä kun hehkutettiin "ooh, jännittävä perjantai 13.pvä lehva!!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 8:27 am
Perjantai 13 on itselleni aina ollut onnen päivä. Sen sijaan maanantai 9 on ollut itselleni melkein aina jotain niin kauheaa... surprised
Tosin itselläni on muutenkin 13 onnen luku. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 10:20 am
Yhtä surkea mitä muutkin päivät.
Tiistai on ikuinen epäonnenpäivä, kaikki paha tapahtuu tiistaisin. Muistaakseni olen syntynyt tiistaina. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 10:36 am
Ei muuta oikeastaan eilen pieleen menny muuta kuin ettei valintatietoja tullu, eikä koulun sivultakaan mitään tietoja irronnu sad Pitää odottaa ylihuomiseen et saa sen perhanan kirjeen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 12:22 pm
Ihan tavallinen päivä se tuntuu olevan (minullekkin 8D). Eilen ainakin oli tavallista hauskempaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 11:12 pm
Bongaan kaverin kanssa kalenterista, että milloin on seuraava 13. perjantai. En tiedä miksi. Varmaan sen takia, että sen uskotaan tuovan huonoa onnea, mutta en kyllä pysty selittämään miksi sanomme aina: "Jee, perjantai 13 päivä!" neutral
Äitini on syntynyt 13.2. Aikas usein se sattuu olemaan perjantai, joten eipä siinä mitään.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 22, 2008 12:32 pm
Yrh.. mulle se valitettavasti oli aika epäonninen päivä. Sain tietää etten päässyt yhteenkään hakemaani lukioon. o/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 23, 2008 4:29 am
iidiot Itse en pidä pe 13. mitenkään tavallisesta poikkeavana päivänä, mutta vähän jännittää kun näillä näkymin ensi vuoden wanhojen tanssit kuulemma ajoittuisivat tuolle päivälle. D: Ja muutenkin tuntuu että aina tärkeinä hetkinä kaikki mahdollinen menee pieleen. Se on se Murphyn laki. Siihen minä kyllä uskon, mutta perjantai 13... Nääh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|