|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 5:11 am
Jag har överdoserat mina allergipiller, och jag är helt av domnad i huvet, nässelutslag är en plåga sad nu kan allt bara bli bättre.
Så säg har ni också allergier?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 5:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 6:06 am
nepp. Tror iaf inte det xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 7:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 9:34 am
mjölk.. och möjligtvis mot farliga ninjor.. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 11:17 am
 fjortisar och folk som tror dom kan allt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 1:40 pm
snelhest  fjortisar och folk som tror dom kan allt. ojdå jag är blir helt röd och det känns inte så bra >:///D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 1:40 pm
jag är allergisk mot lite alla möjliga sorters pollen men dock är det lindriga besvär så jag klarar mig. brukar bara klia lite i ögonen. har hört att nässelutslag är riktigt elaka! >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 2:43 pm
Använder inhalator och nässpray mot björkpollen. Är inte allergisk dock, bara överkänslig. Inte allergisk mot något o: vad jag vet ~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 5:16 pm
Har klarat mej undan. Var allergisk mot majs för en massa år sen men det gick över smile
Du kunde haft det värre. Min kusin har en son som fyllt 16(?) och han har varit superallergisk mot alla sorters mat i hela sitt liv fram till nu. Från början tålde han bara en sak. Den du razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 21, 2008 6:23 pm
mjölk, lite pollen, gräs, en del frukter..ummm säkert nå mer o xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 22, 2008 9:00 am
LostWithin Har klarat mej undan. Var allergisk mot majs för en massa år sen men det gick över smile Du kunde haft det värre. Min kusin har en son som fyllt 16(?) och han har varit superallergisk mot alla sorters mat i hela sitt liv fram till nu. Från början tålde han bara en sak. Den du razz Jag va allergisk mot tomater när ja va yngre xD men de gick också över :P
stackars din kusins son, måste va jobbigt att vara allergisk mot alla sorters mat o3o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 22, 2008 10:07 am
Jag är allergisk mot smörgåsgurka crying får utslag sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 22, 2008 10:22 am
Svea Viking jag är allergisk mot lite alla möjliga sorters pollen men dock är det lindriga besvär så jag klarar mig. brukar bara klia lite i ögonen. har hört att nässelutslag är riktigt elaka! >.> då har du hört rätt... har kommit fram till att det är något i mitt rum, tills dess så sover vistas jag inte där längre sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 23, 2008 1:57 pm
Kaito-Tena snelhest  fjortisar och folk som tror dom kan allt. ojdå jag är blir helt röd och det känns inte så bra >:///D  Va... o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|