|
|
|
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 5:01 am
http://www.pixmania.com/se/se/625744/art/kodak/easyshare-z812-is-pix-fod.html?itag=9698
Titta min fina kamera heart
Hehe nu behöver jag bara ha något att ta kort på ninja
Några förslag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 6:19 am
ooooh! najs biggrin Fåglar? Natur? Bara gå ut och ta lite på va du ser smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 7:17 am
LostWithin ooooh! najs biggrin Fåglar? Natur? Bara gå ut och ta lite på va du ser smile Har åkt runt hela täby och tagit kort men alla fåglar gömer sig neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 7:17 am
mej? xD nä skoja...eem....runt i stan kanske?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 8:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 8:53 am
Haha jo jo är inte bikini sesong ennu wink haha nej men dom blir bara sura lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 12:14 pm
jonge Haha jo jo är inte bikini sesong ennu wink haha nej men dom blir bara sura lol göm dig?! o3o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 12:42 pm
Svea Viking jonge Haha jo jo är inte bikini sesong ennu wink haha nej men dom blir bara sura lol göm dig?! o3o;Haha sitta i en buske mrgreen eller vadå folk hatar mig emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 3:21 pm
Håller med fixfax och Svea o3o
Super Najs kamera, vill också ha! mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 10:17 pm
jonge Svea Viking jonge Haha jo jo är inte bikini sesong ennu wink haha nej men dom blir bara sura lol göm dig?! o3o;Haha sitta i en buske mrgreen eller vadå folk hatar mig emo ....okej, kanske inte på det sättet xD *tänker inte gå ut igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 07, 2008 12:12 am
jonge Svea Viking jonge Haha jo jo är inte bikini sesong ennu wink haha nej men dom blir bara sura lol göm dig?! o3o;Haha sitta i en buske mrgreen eller vadå folk hatar mig emo gör som psycopater, döda alla? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 07, 2008 8:36 am
Svea Viking jonge Svea Viking jonge Haha jo jo är inte bikini sesong ennu wink haha nej men dom blir bara sura lol göm dig?! o3o;Haha sitta i en buske mrgreen eller vadå folk hatar mig emo gör som psycopater, döda alla? biggrin Nää det är elakt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 07, 2008 10:16 pm
jonge Svea Viking jonge Svea Viking jonge Haha jo jo är inte bikini sesong ennu wink haha nej men dom blir bara sura lol göm dig?! o3o;Haha sitta i en buske mrgreen eller vadå folk hatar mig emo gör som psycopater, döda alla? biggrin Nää det är elakt jo, att döda alla o sen ta kort på dom..låter..lite elakt -__-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 08, 2008 5:02 am
Svea Viking jonge Svea Viking jonge Haha jo jo är inte bikini sesong ennu wink haha nej men dom blir bara sura lol göm dig?! o3o;Haha sitta i en buske mrgreen eller vadå folk hatar mig emo gör som psycopater, döda alla? biggrin kaitotenas jobb där..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 08, 2008 9:22 am
kai232 Svea Viking jonge Svea Viking jonge Haha jo jo är inte bikini sesong ennu wink haha nej men dom blir bara sura lol göm dig?! o3o;Haha sitta i en buske mrgreen eller vadå folk hatar mig emo gör som psycopater, döda alla? biggrin kaitotenas jobb där.. Va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|