|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 7:34 am
Naruto shippuuden Har fått en ny opening! Ikimono Gakari - bluebird.<3 men det ser ut som om det kommer bli fillers.
AOI AOI ANO SORA~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 7:48 am
De är möjligt att de är till den kommande filmen. :3
har inte sett senaste avsnittet dock, hav varit borta xD men jag vet att de är en film på väg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 7:56 am
Svea Viking De är möjligt att de är till den kommande filmen. :3
har inte sett senaste avsnittet dock, hav varit borta xD men jag vet att de är en film på väg. Japp, Shippuuden Movie 2. Man kan se Movie 1 i www.animerule.com
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 10:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 12:19 pm
okej, jag har sett avsnittet nu och jag är 99% säker på att de är fillers! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 3:25 pm
Seems like filler to me too >3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 08, 2008 2:09 am
har inte sett d.. kan kolla sen idag om d e fillers eller inte. läser ju mangan så ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 08, 2008 8:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 08, 2008 12:32 pm
d som är i introt kommer jag då inte ihåg så.. däremot d som händer nu i animen e inte fillers.. så dom kanske inte kommer än.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 09, 2008 5:25 am
irori d som är i introt kommer jag då inte ihåg så.. däremot d som händer nu i animen e inte fillers.. så dom kanske inte kommer än. de som är i introt är kopplat till de som händer nu i animen, eftersom att personerna i introt får man se i avsnittet om man kollar noga d: tror jag i alla fall det är xD
bra om de inte är fillers! : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 09, 2008 1:08 pm
Svea Viking irori d som är i introt kommer jag då inte ihåg så.. däremot d som händer nu i animen e inte fillers.. så dom kanske inte kommer än. de som är i introt är kopplat till de som händer nu i animen, eftersom att personerna i introt får man se i avsnittet om man kollar noga d: tror jag i alla fall det är xD
bra om de inte är fillers! : D joo.. ja.. a**å dom personerna e fillers tror jag.. men d andra som händer just nu e inte d xD jag va bara för lat för o skriva d ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 1:05 am