|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 10:47 am
nu har jag börjat dela dator med storebrorsan. Men när man typ går in i google, så typ när man skriver en bokstav så kommer det en irreterande ordlista med använda ord. tex Gaiaonline. Jag undrar hur man tar bort den, jag har lite privata saker : D~ ingen som får veta, men hjääälp?<3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 11:10 am
När listan kommer fram så hålla bara markören på ordet och tryck delete.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 11:18 am
högerklicka på browser iconen, sen klickar du på egenskaper och till sist klickar du på ta bort webb historik.
C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 7:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 3:07 am
Haha då kan man undra vad du har sökt på där mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 5:04 am
jonge Haha då kan man undra vad du har sökt på där mrgreen säkert porr mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 5:29 am
LostWithin jonge Haha då kan man undra vad du har sökt på där mrgreen säkert porr mrgreen Haha tänkte på samma sak whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 7:09 am
Never, Bara sånahär saker om hur man går ner i vikt, och då vet jag säkert att han kommer kalla mig för nånting jag vill inte säga >O< det är så himla elakt så jag dör
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 7:13 am
jonge LostWithin jonge Haha då kan man undra vad du har sökt på där mrgreen säkert porr mrgreen Haha tänkte på samma sak whee Om jag hade sökt på porr, så skulle jag inte ha tagit bort det. För min brorsa är galen i sånt -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 7:50 am
[ M.I.A ] jonge LostWithin jonge Haha då kan man undra vad du har sökt på där mrgreen säkert porr mrgreen Haha tänkte på samma sak whee Om jag hade sökt på porr, så skulle jag inte ha tagit bort det. För min brorsa är galen i sånt -.- XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 8:57 am
Svea Viking [ M.I.A ] jonge LostWithin jonge Haha då kan man undra vad du har sökt på där mrgreen säkert porr mrgreen Haha tänkte på samma sak whee Om jag hade sökt på porr, så skulle jag inte ha tagit bort det. För min brorsa är galen i sånt -.- XD : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 9:12 am
[ M.I.A ] Svea Viking [ M.I.A ] jonge LostWithin jonge Haha då kan man undra vad du har sökt på där mrgreen säkert porr mrgreen Haha tänkte på samma sak whee Om jag hade sökt på porr, så skulle jag inte ha tagit bort det. För min brorsa är galen i sånt -.- XD : D Haha klart han är han är ju kille sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 08, 2008 5:05 am
jonge [ M.I.A ] Svea Viking [ M.I.A ] jonge Haha tänkte på samma sak whee Om jag hade sökt på porr, så skulle jag inte ha tagit bort det. För min brorsa är galen i sånt -.- XD : D Haha klart han är han är ju kille sweatdrop ...?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|