|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 10:48 am
på lördag kanal 6 så kommer det komma två japanska filmer i rad. vemvem ska kolla?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 10:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 11:10 am
- 21:00 Ringu 2 - 23:00 Ringu 0: Basudei
Skräck ~
Hmm tror att ja ska kolla :B inte ensam dock, tråk ~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 12:57 pm
...ringu? *kollar i google* GAAAH!!!! DX ALDRIG I LIVEEET!!!!!!!!!!! Det är sånt läskit skit som the grudge jag kollade på en gång, aldrig i livet att jag ska kolla på sånt igen! >x'''D JÄKLA SKITFILMEEER!!!!! DX
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 1:01 pm
Kollar nog! om jag är hemma! D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 2:04 pm
Kaito-Tena ...ringu? *kollar i google* GAAAH!!!! DX ALDRIG I LIVEEET!!!!!!!!!!! Det är sånt läskit skit som the grudge jag kollade på en gång, aldrig i livet att jag ska kolla på sånt igen! >x'''D JÄKLA SKITFILMEEER!!!!! DX Skräckfilmer är ruwliga :3 ..eller det ruwliga är när man sedan efter filmen går omkring och är rädd C:
xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 2:06 pm
princess_nour Kaito-Tena ...ringu? *kollar i google* GAAAH!!!! DX ALDRIG I LIVEEET!!!!!!!!!!! Det är sånt läskit skit som the grudge jag kollade på en gång, aldrig i livet att jag ska kolla på sånt igen! >x'''D JÄKLA SKITFILMEEER!!!!! DX Skräckfilmer är ruwliga :3 ..eller det ruwliga är när man sedan efter filmen går omkring och är rädd C:
xD jag vill se dem! C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 2:21 pm
Svea Viking princess_nour Kaito-Tena ...ringu? *kollar i google* GAAAH!!!! DX ALDRIG I LIVEEET!!!!!!!!!!! Det är sånt läskit skit som the grudge jag kollade på en gång, aldrig i livet att jag ska kolla på sånt igen! >x'''D JÄKLA SKITFILMEEER!!!!! DX Skräckfilmer är ruwliga :3 ..eller det ruwliga är när man sedan efter filmen går omkring och är rädd C:
xD jag vill se dem! C: Nour wants to see them too C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 11:37 pm
princess_nour Kaito-Tena ...ringu? *kollar i google* GAAAH!!!! DX ALDRIG I LIVEEET!!!!!!!!!!! Det är sånt läskit skit som the grudge jag kollade på en gång, aldrig i livet att jag ska kolla på sånt igen! >x'''D JÄKLA SKITFILMEEER!!!!! DX Skräckfilmer är ruwliga :3 ..eller det ruwliga är när man sedan efter filmen går omkring och är rädd C:
xD eh...Det där är det sämsta med skräckfilmer!!! xD när jag kollade på the grudge så kunde jag inte sova sen..mitt rum såg tiom likadant ut som i filmen!! och jag hade en likadan svart katt!!! Ö______Ö' *jag höll på att dö xD*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|