|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 4:45 pm
Loggade in med min mule och gissa vad man fick? Jo som rubriken lyder så fick man ett par spartan gloves men till min stora besvikelse så var dom inte världa 150k som förut utan ynka 6k! Vad borde jag göra, spara dom eller sälja på engång?
Annars om nån vill byta den mot en spartan cloak så är jag med på det!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 12:52 am
Jag sparade mina, kul o ha razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 3:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 6:50 am
Det väl ganska givet att de inte skulle vara värda lika mycket nu. Har fått en sån drak/orm plush i daily chance för inte så längesen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 7:24 am
LostWithin Det väl ganska givet att de inte skulle vara värda lika mycket nu. Har fått en sån drak/orm plush i daily chance för inte så längesen :3 jo men varför måste dom vara vid så lågt värde när just jag fick dom? sweatdrop hurdandå drak/orm plush?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 29, 2008 5:11 pm
DrCarl LostWithin Det väl ganska givet att de inte skulle vara värda lika mycket nu. Har fått en sån drak/orm plush i daily chance för inte så längesen :3 jo men varför måste dom vara vid så lågt värde när just jag fick dom? sweatdrop hurdandå drak/orm plush? Bra fråga : / Om du säker langer i mp så får du nog upp den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 29, 2008 5:56 pm
LostWithin DrCarl LostWithin Det väl ganska givet att de inte skulle vara värda lika mycket nu. Har fått en sån drak/orm plush i daily chance för inte så längesen :3 jo men varför måste dom vara vid så lågt värde när just jag fick dom? sweatdrop hurdandå drak/orm plush? Bra fråga : / Om du säker langer i mp så får du nog upp den. wow, hade aldrig sett den förut
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 12:33 pm
jag får aldrig bra grejor i DC ;____;
xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 2:51 pm
Svea Viking jag får aldrig bra grejor i DC ;____; xd Du har väl fått guld? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 3:53 am
LostWithin Svea Viking jag får aldrig bra grejor i DC ;____; xd Du har väl fått guld? ^^ mjo, iofs. men de är inte så mycket xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 5:25 am
LOL mrgreen men alltså den passar väl till din outfit men jag tycker att du bestämmer sj om du vill spara den eller inte razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|