|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 25, 2008 7:32 am
Tulkaa kertomaan tänne kaikki pahimmat mokanne. Voitte tulla kertomaan tänne myös mokia ystävienne ja tuttujenne, tai ihan kenen tahansa puolesta. biggrin Tänne vain! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 25, 2008 7:42 am
Tulin tänne ilmiantamaan kaverini. biggrin Olimme kavereitteni kanssa yhdellä leirillä ja istuimme pöydässä joka oli aivan esityslavan vieressä. Ystäväni näki toisessa pöydässä yhden hyvän näköisen jätkän ja rupesi arvostelemaan tätä jätkää, vähän ajan kuluessa kuin kaverini oli luetellut kaiken ääneen huomasimme, että mikki oli pudonnut ystäväni viereen ja kaikki oli kuulunut suuressa salissa, jossa kaikki tuijottivat meitä. Liukenimme paikalta nopeasti. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 8:51 am
Hmm....Menin kerran kouluun ilman housuja xDD ja kun hiomasin sen, niin juoksin vessaan ja soitin äidille, että se tois mulle housut xD ja sit juoksin hakee ne koulun pihalta ja juoksin takas vessaan pukee ne päälle xDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 4:46 am
Nana the Ninja Hmm....Menin kerran kouluun ilman housuja xDD ja kun hiomasin sen, niin juoksin vessaan ja soitin äidille, että se tois mulle housut xD ja sit juoksin hakee ne koulun pihalta ja juoksin takas vessaan pukee ne päälle xDDDD Aika paha xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 8:15 am
Natsu-Kaze Nana the Ninja Hmm....Menin kerran kouluun ilman housuja xDD ja kun hiomasin sen, niin juoksin vessaan ja soitin äidille, että se tois mulle housut xD ja sit juoksin hakee ne koulun pihalta ja juoksin takas vessaan pukee ne päälle xDDDD Aika paha xd Jep xD olin ihan nolona loppu päivän x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 2:29 pm
Nana the Ninja Natsu-Kaze Nana the Ninja Hmm....Menin kerran kouluun ilman housuja xDD ja kun hiomasin sen, niin juoksin vessaan ja soitin äidille, että se tois mulle housut xD ja sit juoksin hakee ne koulun pihalta ja juoksin takas vessaan pukee ne päälle xDDDD Aika paha xd Jep xD olin ihan nolona loppu päivän x'D Ehkäpä eniten minua ihmetyttää, miten joku voi unohtaa housut kotiin, saatika sitten huomata sen VASTA koululla. xd Itselleni ei ole mitään kovinkaan noloa tapahtunut. surprised Kai se vain tarvitsee liikaa, että ylipäänsä nolostun. Tai sitten olen vain niin tylsä persoona ettei miulle koskaan tapahdu paljoakaan. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 7:03 am
Pikku-Timppa Nana the Ninja Natsu-Kaze Nana the Ninja Hmm....Menin kerran kouluun ilman housuja xDD ja kun hiomasin sen, niin juoksin vessaan ja soitin äidille, että se tois mulle housut xD ja sit juoksin hakee ne koulun pihalta ja juoksin takas vessaan pukee ne päälle xDDDD Aika paha xd Jep xD olin ihan nolona loppu päivän x'D Ehkäpä eniten minua ihmetyttää, miten joku voi unohtaa housut kotiin, saatika sitten huomata sen VASTA koululla. xd Itselleni ei ole mitään kovinkaan noloa tapahtunut. surprised Kai se vain tarvitsee liikaa, että ylipäänsä nolostun. Tai sitten olen vain niin tylsä persoona ettei miulle koskaan tapahdu paljoakaan. xp Juu x) aika kummallistahan se on, ku en huomannut xDD mutta onneks kukaan ei muista enää tuota.........luulisin O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 7:37 am
minä olin kerran koulussa kun meidän piti mennä museolle niin sit ope piti laittaa meidät kouluautoon koska sinne museoon olis pitkä matka, minä sen kun jäin välitunnille eikä kuullut mitä ope siellä kirku, sit ope luuli että olin mukana sinne museo matkalle, sit kuulin et oho! näin kun kouluaudon takavalot vaan vilkku ja mie aloin huutaa et hei oottakaa!!! olin ihan äimänä et miks ne jätti mut... ...olin sit tuol koulukäytävällä miettimässä mitä minä tekisin. sit yks ope tuli ottaan mun korvasta kii ja heitti mut sinne minne missä minä olin, sit se auto pörräs takaisin, nauratti ihan hulluna mut kyl vähän itketti... ...ope se siinä vaan oli ihan säikähtäneenä ei helskutta mitä minä oikein tein!! silloin ootin vesisateessa ja olin niin märkä et mun hiukset roikku kuin jäätikutXD sweatdrop lol sit mie vähän muistuttelin sitä opea koko ajan, onneksi minulla on pitkä muisti wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 11:13 pm
pelibeibi minä olin kerran koulussa kun meidän piti mennä museolle niin sit ope piti laittaa meidät kouluautoon koska sinne museoon olis pitkä matka, minä sen kun jäin välitunnille eikä kuullut mitä ope siellä kirku, sit ope luuli että olin mukana sinne museo matkalle, sit kuulin et oho! näin kun kouluaudon takavalot vaan vilkku ja mie aloin huutaa et hei oottakaa!!! olin ihan äimänä et miks ne jätti mut... ...olin sit tuol koulukäytävällä miettimässä mitä minä tekisin. sit yks ope tuli ottaan mun korvasta kii ja heitti mut sinne minne missä minä olin, sit se auto pörräs takaisin, nauratti ihan hulluna mut kyl vähän itketti... ...ope se siinä vaan oli ihan säikähtäneenä ei helskutta mitä minä oikein tein!! silloin ootin vesisateessa ja olin niin märkä et mun hiukset roikku kuin jäätikutXD sweatdrop lol sit mie vähän muistuttelin sitä opea koko ajan, onneksi minulla on pitkä muisti wink aww xD toi oli kyllä aika paha x'D mitäs se ope siihen, ku muistuttelet sitä?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 29, 2008 12:12 am
Nana the Ninja pelibeibi minä olin kerran koulussa kun meidän piti mennä museolle niin sit ope piti laittaa meidät kouluautoon koska sinne museoon olis pitkä matka, minä sen kun jäin välitunnille eikä kuullut mitä ope siellä kirku, sit ope luuli että olin mukana sinne museo matkalle, sit kuulin et oho! näin kun kouluaudon takavalot vaan vilkku ja mie aloin huutaa et hei oottakaa!!! olin ihan äimänä et miks ne jätti mut... ...olin sit tuol koulukäytävällä miettimässä mitä minä tekisin. sit yks ope tuli ottaan mun korvasta kii ja heitti mut sinne minne missä minä olin, sit se auto pörräs takaisin, nauratti ihan hulluna mut kyl vähän itketti... ...ope se siinä vaan oli ihan säikähtäneenä ei helskutta mitä minä oikein tein!! silloin ootin vesisateessa ja olin niin märkä et mun hiukset roikku kuin jäätikutXD sweatdrop lol sit mie vähän muistuttelin sitä opea koko ajan, onneksi minulla on pitkä muisti wink aww xD toi oli kyllä aika paha x'D mitäs se ope siihen, ku muistuttelet sitä? Varmaan oli aika kivaa xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 29, 2008 12:13 am
Nana the Ninja Pikku-Timppa Nana the Ninja Natsu-Kaze Nana the Ninja Hmm....Menin kerran kouluun ilman housuja xDD ja kun hiomasin sen, niin juoksin vessaan ja soitin äidille, että se tois mulle housut xD ja sit juoksin hakee ne koulun pihalta ja juoksin takas vessaan pukee ne päälle xDDDD Aika paha xd Jep xD olin ihan nolona loppu päivän x'D Ehkäpä eniten minua ihmetyttää, miten joku voi unohtaa housut kotiin, saatika sitten huomata sen VASTA koululla. xd Itselleni ei ole mitään kovinkaan noloa tapahtunut. surprised Kai se vain tarvitsee liikaa, että ylipäänsä nolostun. Tai sitten olen vain niin tylsä persoona ettei miulle koskaan tapahdu paljoakaan. xp Juu x) aika kummallistahan se on, ku en huomannut xDD mutta onneks kukaan ei muista enää tuota.........luulisin O.o Kyllähän sitä voi housut unohtaa ihan helposti biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 9:56 pm
Natsu-Kaze Tulin tänne ilmiantamaan kaverini. biggrin Olimme kavereitteni kanssa yhdellä leirillä ja istuimme pöydässä joka oli aivan esityslavan vieressä. Ystäväni näki toisessa pöydässä yhden hyvän näköisen jätkän ja rupesi arvostelemaan tätä jätkää, vähän ajan kuluessa kuin kaverini oli luetellut kaiken ääneen huomasimme, että mikki oli pudonnut ystäväni viereen ja kaikki oli kuulunut suuressa salissa, jossa kaikki tuijottivat meitä. Liukenimme paikalta nopeasti. xd Wazah
Taidan arvata että kuka tässä on kyseessä lol
Wazah
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 7:55 am
Natsu-Kaze Nana the Ninja Pikku-Timppa Nana the Ninja Natsu-Kaze Nana the Ninja Hmm....Menin kerran kouluun ilman housuja xDD ja kun hiomasin sen, niin juoksin vessaan ja soitin äidille, että se tois mulle housut xD ja sit juoksin hakee ne koulun pihalta ja juoksin takas vessaan pukee ne päälle xDDDD Aika paha xd Jep xD olin ihan nolona loppu päivän x'D Ehkäpä eniten minua ihmetyttää, miten joku voi unohtaa housut kotiin, saatika sitten huomata sen VASTA koululla. xd Itselleni ei ole mitään kovinkaan noloa tapahtunut. surprised Kai se vain tarvitsee liikaa, että ylipäänsä nolostun. Tai sitten olen vain niin tylsä persoona ettei miulle koskaan tapahdu paljoakaan. xp Juu x) aika kummallistahan se on, ku en huomannut xDD mutta onneks kukaan ei muista enää tuota.........luulisin O.o Kyllähän sitä voi housut unohtaa ihan helposti biggrin Joo kesällä varsinki ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 7:56 am
Oni Suzume Natsu-Kaze Tulin tänne ilmiantamaan kaverini. biggrin Olimme kavereitteni kanssa yhdellä leirillä ja istuimme pöydässä joka oli aivan esityslavan vieressä. Ystäväni näki toisessa pöydässä yhden hyvän näköisen jätkän ja rupesi arvostelemaan tätä jätkää, vähän ajan kuluessa kuin kaverini oli luetellut kaiken ääneen huomasimme, että mikki oli pudonnut ystäväni viereen ja kaikki oli kuulunut suuressa salissa, jossa kaikki tuijottivat meitä. Liukenimme paikalta nopeasti. xd Wazah
Wazah
Kuka? sä vai? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 10:57 am
Nana the Ninja Oni Suzume Natsu-Kaze Tulin tänne ilmiantamaan kaverini. biggrin Olimme kavereitteni kanssa yhdellä leirillä ja istuimme pöydässä joka oli aivan esityslavan vieressä. Ystäväni näki toisessa pöydässä yhden hyvän näköisen jätkän ja rupesi arvostelemaan tätä jätkää, vähän ajan kuluessa kuin kaverini oli luetellut kaiken ääneen huomasimme, että mikki oli pudonnut ystäväni viereen ja kaikki oli kuulunut suuressa salissa, jossa kaikki tuijottivat meitä. Liukenimme paikalta nopeasti. xd Wazah
Wazah
Kuka? sä vai? xD No ei ainakaan mä biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|