|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 23, 2008 3:40 pm
Jag fick en rolig idé, jag KANSKE ska sälja alla mina cash items och MCs, och köpa ett ändå dyrt item?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 12:20 am
ao, så brukar jag göra jämt, köpa nåt dyrt eller flera billiga xD a**å man kn ju inte ha en massa mc's hela tiden man säljer ju dom nån gång ändå xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 1:06 am
Kan man göra ja, ja brukar nästan aldrig sälja något men de händer. Försök hitta något du har råd med som håller på att gå upp i pris? biggrin bra sätt att tjäna guld ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 6:25 am
Taihen da Kan man göra ja, ja brukar nästan aldrig sälja något men de händer. Försök hitta något du har råd med som håller på att gå upp i pris? biggrin bra sätt att tjäna guld ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 8:35 am
Svea Viking Taihen da Kan man göra ja, ja brukar nästan aldrig sälja något men de händer. Försök hitta något du har råd med som håller på att gå upp i pris? biggrin bra sätt att tjäna guld ^^ ...orka..leta..genom allting....ö______ö''''''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 10:36 am
Kaito-Tena Svea Viking Taihen da Kan man göra ja, ja brukar nästan aldrig sälja något men de händer. Försök hitta något du har råd med som håller på att gå upp i pris? biggrin bra sätt att tjäna guld ^^ ...orka..leta..genom allting....ö______ö'''''' nej, de är därför jag bara använder en viss del 8D
har upp mot 1k items xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 11:18 am
Skulle jag sälja allt så skulle jag kunna få ganska mycket guld, men då skulle min fina avatar förstöras och min reserv Claymore avatar lika så sad
En spartan cloak lockarm kan någon donera en? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 12:01 pm
DrCarl Skulle jag sälja allt så skulle jag kunna få ganska mycket guld, men då skulle min fina avatar förstöras och min reserv Claymore avatar lika så sad En spartan cloak lockarm kan någon donera en? 3nodding Har ingen tyvärr xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 25, 2008 2:07 am
Svea Viking Kaito-Tena Svea Viking Taihen da Kan man göra ja, ja brukar nästan aldrig sälja något men de händer. Försök hitta något du har råd med som håller på att gå upp i pris? biggrin bra sätt att tjäna guld ^^ ...orka..leta..genom allting....ö______ö'''''' nej, de är därför jag bara använder en viss del 8D
har upp mot 1k items xDanvänder en viss del? xD a**å man kan sälja allting, sen köpa saker man behöver och med tiden sälja något...tråkigt o ha samma items hela tiden ju x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 25, 2008 2:08 am
Kaito-Tena Svea Viking Kaito-Tena Svea Viking Taihen da Kan man göra ja, ja brukar nästan aldrig sälja något men de händer. Försök hitta något du har råd med som håller på att gå upp i pris? biggrin bra sätt att tjäna guld ^^ ...orka..leta..genom allting....ö______ö'''''' nej, de är därför jag bara använder en viss del 8D
har upp mot 1k items xDanvänder en viss del? xD a**å man kan sälja allting, sen köpa saker man behöver och med tiden sälja något...tråkigt o ha samma items hela tiden ju x'D men jag ångrar mig alltid när jag sålt nåt ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 25, 2008 2:40 am
Jag har nu sålt allt förutom 3 MCs som vägrar bli köpta -.- mina ögon, cloud och mythrill halo.
Borde jag köpa något för 316k? ^_^
._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 1:41 pm
Svea Viking Kaito-Tena Svea Viking Kaito-Tena Svea Viking Taihen da Kan man göra ja, ja brukar nästan aldrig sälja något men de händer. Försök hitta något du har råd med som håller på att gå upp i pris? biggrin bra sätt att tjäna guld ^^ ...orka..leta..genom allting....ö______ö'''''' nej, de är därför jag bara använder en viss del 8D
har upp mot 1k items xDanvänder en viss del? xD a**å man kan sälja allting, sen köpa saker man behöver och med tiden sälja något...tråkigt o ha samma items hela tiden ju x'D men jag ångrar mig alltid när jag sålt nåt ^^'men.. MEN AAA!!?? >XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|