|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:31 pm
När man går runt i marketplace så brukar det stå tex Biancamella 5th Gen när det gäller elvolving items. vad menas me det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:32 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:34 pm
men jagg vill veta vad som är skillnaden me den ;p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:35 pm
[ M.I.A ] men jagg vill veta vad som är skillnaden me den ;p Tar längre tid att utvecklas, tror jag, minns inte. Nån annan får svara om du vill veta mer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:42 pm
fixfax [ M.I.A ] men jagg vill veta vad som är skillnaden me den ;p Tar längre tid att utvecklas, tror jag, minns inte. Nån annan får svara om du vill veta mer okidoki
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 2:03 pm
När första generationen utvecklas ett steg släpps generation två. Det kan väl beskrivas så att generationerna är ett steg efter varandra. De blir samma sak men den som har första generationen får ju se sin färdig först.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 3:26 pm
Har man till exempel köpt Fausto's bottle och har kvar den utan att låta den utvecklas så får man alla utvecklingens items i slutet
Men om man har köpt t.ex. fjärde generationen så får man bara fjärde generationen och första generationens items...
Tror det är så... Man kan ju kolla i MP vilka items man får om man köper grejen... :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 3:26 pm
LostWithin När första generationen utvecklas ett steg släpps generation två. Det kan väl beskrivas så att generationerna är ett steg efter varandra. De blir samma sak men den som har första generationen får ju se sin färdig först. oh då vet jag det. tack ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|