|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:20 pm
Jag vill ha Samurai Yoroi men som vanlig har jag inte råd, det kommer väll förhoppningsvis att gå ner i pris och jag får spara ihop lite gold
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:22 pm
underbart fula säger jag bara. Enda jag gillade i wonderland var hatten,svarta klänningen och kaninmössan .. o samurai saken var inget vidare
confused Nu kommer jag snart börja hata gaia för att de inte gör snygga MC. hoppas dom dör, blä på er!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:22 pm
Jag gillade väl något från Samuraigrejen. Wonderland skulle nog också vara kul o ha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:24 pm
[ M.I.A ] underbart fula säger jag bara. Enda jag gillade i wonderland var hatten,svarta klänningen och kaninmössan .. o samurai saken var inget vidare
confused Nu kommer jag snart börja hata gaia för att de inte gör snygga MC. hoppas dom dör, blä på er! Gaia kommer nog ta självmord om några få år tror jag, om de fortsätter så här rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:26 pm
fixfax [ M.I.A ] underbart fula säger jag bara. Enda jag gillade i wonderland var hatten,svarta klänningen och kaninmössan .. o samurai saken var inget vidare
confused Nu kommer jag snart börja hata gaia för att de inte gör snygga MC. hoppas dom dör, blä på er! Gaia kommer nog ta självmord om några få år tror jag, om de fortsätter så här rolleyes då firar jag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:29 pm
[ M.I.A ] fixfax [ M.I.A ] underbart fula säger jag bara. Enda jag gillade i wonderland var hatten,svarta klänningen och kaninmössan .. o samurai saken var inget vidare
confused Nu kommer jag snart börja hata gaia för att de inte gör snygga MC. hoppas dom dör, blä på er! Gaia kommer nog ta självmord om några få år tror jag, om de fortsätter så här rolleyes då firar jag Jag fixar champagne och fyrverkeri biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:39 pm
fixfax [ M.I.A ] fixfax [ M.I.A ] underbart fula säger jag bara. Enda jag gillade i wonderland var hatten,svarta klänningen och kaninmössan .. o samurai saken var inget vidare
confused Nu kommer jag snart börja hata gaia för att de inte gör snygga MC. hoppas dom dör, blä på er! Gaia kommer nog ta självmord om några få år tror jag, om de fortsätter så här rolleyes då firar jag Jag fixar champagne och fyrverkeri biggrin Jag Fixar maten biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:45 pm
[ M.I.A ] fixfax [ M.I.A ] fixfax [ M.I.A ] underbart fula säger jag bara. Enda jag gillade i wonderland var hatten,svarta klänningen och kaninmössan .. o samurai saken var inget vidare
confused Nu kommer jag snart börja hata gaia för att de inte gör snygga MC. hoppas dom dör, blä på er! Gaia kommer nog ta självmord om några få år tror jag, om de fortsätter så här rolleyes då firar jag Jag fixar champagne och fyrverkeri biggrin Jag Fixar maten biggrin Och jag klagar på att ni jobbar för sakta! : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:45 pm
Nu har jag fixat min sig så nu står det "I hate Gaia Online" Alright! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:57 pm
fixfax Nu har jag fixat min sig så nu står det "I hate Gaia Online" Alright! 3nodding jag vet inte om det är värt att öppna min envelope >__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 1:02 pm
[ M.I.A ] fixfax Nu har jag fixat min sig så nu står det "I hate Gaia Online" Alright! 3nodding jag vet inte om det är värt att öppna min envelope >__< Du kan ge det till mej wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 1:19 pm
fixfax [ M.I.A ] fixfax Nu har jag fixat min sig så nu står det "I hate Gaia Online" Alright! 3nodding jag vet inte om det är värt att öppna min envelope >__< Du kan ge det till mej wink Glöm det ! >;O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 1:21 pm
[ M.I.A ] fixfax [ M.I.A ] fixfax Nu har jag fixat min sig så nu står det "I hate Gaia Online" Alright! 3nodding jag vet inte om det är värt att öppna min envelope >__< Du kan ge det till mej wink Glöm det ! >;O Snålis >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 1:25 pm
fixfax [ M.I.A ] fixfax [ M.I.A ] fixfax Nu har jag fixat min sig så nu står det "I hate Gaia Online" Alright! 3nodding jag vet inte om det är värt att öppna min envelope >__< Du kan ge det till mej wink Glöm det ! >;O Snålis >_> Japp domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|