|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 12:29 am
Nån som hört om det blir nått event?? Förra året var det den 9:e mars alltså idag... får se om det kommer nått. Det borde bli nått litet iaf eftersom dom har i cashshop.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 5:26 am
hoppar de över de och bara har items i cash shop blir jag arg! D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 5:29 am
Hoppas det blir något! : 3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 5:43 am
Hoppas dom skiter i det för jag bryr mej inte om det rolleyes
Hmm.. vrf skrev jag så lustigt nu då? >_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 6:51 am
St patricks day? Hmm... vad är det? O__o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 6:54 am
Svea Viking hoppar de över de och bara har items i cash shop blir jag arg! D: det blir nog bara där, gaia fokuserar ju all sin kraft på cashshop idags läget sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 8:50 am
fixfax Hoppas dom skiter i det för jag bryr mej inte om det rolleyes Hmm.. vrf skrev jag så lustigt nu då? >_^ jag med, orka med alla dessa event x'D gjorde du? x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 10:39 am
St. Patrick's Day -> 17:e mars i år surprised och jag håller med S.Viking. Har de bara items i cash shop blir det tråkigt ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 11:32 am
Kaito-Tena fixfax Hoppas dom skiter i det för jag bryr mej inte om det rolleyes Hmm.. vrf skrev jag så lustigt nu då? >_^ jag med, orka med alla dessa event x'D gjorde du? x'D Jag trodde det. Men nu när jag läser det igen passar det ihop, usch vad snurrig jag måste vara idag rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 10:34 pm
princess_nour St. Patrick's Day -> 17:e mars i år surprised och jag håller med S.Viking. Har de bara items i cash shop blir det tråkigt ._. Aha! Hoppas det blir nått då!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 10:14 am
Miss Sweden of 83 princess_nour St. Patrick's Day -> 17:e mars i år surprised och jag håller med S.Viking. Har de bara items i cash shop blir det tråkigt ._. Aha! Hoppas det blir nått då! Japp!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 11:55 am
 .::Ja, jag hoppas då på något trevligt item::.

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 9:03 pm
Det verkar inte bli nått event... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 18, 2008 1:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 18, 2008 4:41 am
undrar hur det bllir med påsken? jag kan ju tyvärr säga att jag inte förväntar mej särklit mycket just nu... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|