|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 7:58 am
tråkiga saker att rösta på_._ gaia väljer dåligt eller är det bara dåliga för att det är heart saker? X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 8:25 am
japp..säkert.. ..ska hela kärleks-skiten va så mesigt elle?! DX<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 8:47 am
Ja.. tråkigt.. röstade på burken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 2:53 pm
Kaito-Tena japp..säkert.. ..ska hela kärleks-skiten va så mesigt elle?! DX< mesigt? ne bara övergjord >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 2:55 pm
LostWithin Ja.. tråkigt.. röstade på burken. same here .-.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 3:15 pm
HAHAHA! Dom failade! rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 23, 2008 5:57 am
Terishi Kaito-Tena japp..säkert.. ..ska hela kärleks-skiten va så mesigt elle?! DX< mesigt? ne bara övergjord >_< aa..eller det...är det verkligen så många kärleksfånar i gaia? xD iaf här i stan så kom inte ens nån ihåg att det va alla hjärtans dag :']
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 23, 2008 11:37 am
Var kan man rösta? Jag har inte sett nåt om att man kan börja rösta om det..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 23, 2008 12:14 pm
Cassandra G Varcolaci Var kan man rösta? Jag har inte sett nåt om att man kan börja rösta om det.. Det var på förstsidan innan men de kom et anouncment om att de börjat röstingen för tidigt innan alla finalister va inne o.s.v. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 23, 2008 12:36 pm
Sa dom inte att de hade gjort ett stort misstag dock, och att de skulle vänta tills på tisdag med röstningen? Eller är jag helt ute och cycklar? o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 23, 2008 12:51 pm
Drobvirks Sa dom inte att de hade gjort ett stort misstag dock, och att de skulle vänta tills på tisdag med röstningen? Eller är jag helt ute och cycklar? o_o jag såg dig från fönstret! du var ute och cyklade ! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 23, 2008 12:55 pm
nä men det är omöjligt för mig och hitta länken dit :/ skicka!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 23, 2008 1:04 pm
Drobvirks Sa dom inte att de hade gjort ett stort misstag dock, och att de skulle vänta tills på tisdag med röstningen? Eller är jag helt ute och cycklar? o_o De jag sa ju xP Elr?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 23, 2008 1:15 pm
LostWithin Drobvirks Sa dom inte att de hade gjort ett stort misstag dock, och att de skulle vänta tills på tisdag med röstningen? Eller är jag helt ute och cycklar? o_o De jag sa ju xP Elr? Ja precis! (såg inte >3< )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 23, 2008 1:15 pm
http://www.gaiaonline.com/forum/announcements/valentine-s-day-contest-we-messed-up/t.38351107/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|