|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 12:21 pm
Yay, ska försöka vara aktiv här igen då har varit inne på gaia lite då och då för att se updateringar men har inte orkat göra något annat senn .__ . läxors fel >O<
ska gå och tända på skolan, någon som följer med? 83 ninja
någon som ens minns mig? .O.
så, detta året tänker inte jag ge låna ut något gold till någon-_- eftersom jag ville vara snäll förra året och lånade Sonozaki-Chan 5k men blir nu ignorerad
synd att de inte finns ett bankomat system på gaia .__. typ lånar de man vill ha, få ett speciellt datum att lämna tillbaka annars förlorar man något i det värdet man lånat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 12:28 pm
Har du inte fått tillbaka guldet du lånat ut eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 12:35 pm
Cassandra G Varcolaci Har du inte fått tillbaka guldet du lånat ut eller? no...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 12:44 pm
eller ja ? .__. hur svarar man på en sånn fråga ^w^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 12:45 pm
Miko TokiTokiy Cassandra G Varcolaci Har du inte fått tillbaka guldet du lånat ut eller? no... >.< @Sonozaki-Chan : varför lämnar du inte tillbaks pengarna
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 12:53 pm
Rezzzi Miko TokiTokiy Cassandra G Varcolaci Har du inte fått tillbaka guldet du lånat ut eller? no... >.< @Sonozaki-Chan : varför lämnar du inte tillbaks pengarna Jag undrar detsamma, det är ju bara 5k? Bara att ge tillbaka dom ju >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 12:54 pm
hmmmm.. känner att rättvisan är mer på topp en att jag är tillbaka>< well.. om de inte är någon som vill chatta förutom om golden.. så tänker jag måla på Paint shopX3 nuyy lär väll göra det endå .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 12:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:01 pm
yay! <3 XD bara väntade på att någon kunnde säga det så klassiskt på något sätt .o.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:01 pm
Cassandra G Varcolaci Rezzzi Miko TokiTokiy Cassandra G Varcolaci Har du inte fått tillbaka guldet du lånat ut eller? no... >.< @Sonozaki-Chan : varför lämnar du inte tillbaks pengarna Jag undrar detsamma, det är ju bara 5k? Bara att ge tillbaka dom ju >_< Massa lathet och "I want that item!" saker, dudes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:10 pm
Sonozaki-Chan Cassandra G Varcolaci Rezzzi Miko TokiTokiy Cassandra G Varcolaci Har du inte fått tillbaka guldet du lånat ut eller? no... >.< @Sonozaki-Chan : varför lämnar du inte tillbaks pengarna Jag undrar detsamma, det är ju bara 5k? Bara att ge tillbaka dom ju >_< Massa lathet och "I want that item!" saker, dudes. ego -,- kallas det med nåja, ditt problem om de slår tillbaka
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:17 pm
Miko TokiTokiy någon som ens minns mig? .O. Terishi! >3<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:21 pm
LostWithin Miko TokiTokiy någon som ens minns mig? .O. Terishi! >3<._____________________________. gah!! där fick jag en stor shock .o. You even remeber my old name 8w8 X''D *poka* nejje.. inte behöva.o. kännas fel att ta imot dem bara för inget
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:30 pm
Miko TokiTokiy LostWithin Miko TokiTokiy någon som ens minns mig? .O. Terishi! >3<._____________________________. gah!! där fick jag en stor shock .o. You even remeber my old name 8w8 X''D *poka* nejje.. inte behöva.o. kännas fel att ta imot dem bara för inget Harrharrharr! pirate blaugh
Jo! annars fortsätter jag att skicka!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:30 pm
Miko TokiTokiy Sonozaki-Chan Cassandra G Varcolaci Rezzzi Miko TokiTokiy Cassandra G Varcolaci Har du inte fått tillbaka guldet du lånat ut eller? no... >.< @Sonozaki-Chan : varför lämnar du inte tillbaks pengarna Jag undrar detsamma, det är ju bara 5k? Bara att ge tillbaka dom ju >_< Massa lathet och "I want that item!" saker, dudes. ego -,- kallas det med nåja, ditt problem om de slår tillbaka Men att jag är ego är ju ingen hemlighet! xD .______.?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|