|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 4:22 am
Så har vi nån lyckligt lottade som har fått kalsonger eller spartan grejer?
Det vore annars ju häftigt hur att se hur stora är chansen att få rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 5:32 am
eekh..det enda jag får just nu är skräp..insekter.blommor...ännu mera skräp...fiskmat...a**å allt jag Inte behöver D:<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 5:47 am
ne... jag har inte fått något kul alls... D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 5:49 am
Nä för jag tror att gaia har ******** upp det som vanligt. Typ som dom blå äggen rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 6:07 am
jag fick 10 tokens idag, yes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 8:49 am
 .::Jeflar vad rare de skulle vara då::.

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 10:26 am
fixfax Nä för jag tror att gaia har ******** upp det som vanligt. Typ som dom blå äggen rolleyes heh xD agree...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 10:21 pm
Jag vill bara ha dom vita kalsongerna... dom andra kan jag vara utan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 10:24 pm
Miss Sweden of 83 Jag vill bara ha dom vita kalsongerna... dom andra kan jag vara utan Hehe vill ha dom Röda trosorna som jag ska ha på huvudet xD, btw god morgon xD *krama*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 10:35 pm
WTF its You Miss Sweden of 83 Jag vill bara ha dom vita kalsongerna... dom andra kan jag vara utan Hehe vill ha dom Röda trosorna som jag ska ha på huvudet xD, btw god morgon xD *krama* God morgon! Kul att fler är online på morgonen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 10:42 pm
Miss Sweden of 83 WTF its You Miss Sweden of 83 Jag vill bara ha dom vita kalsongerna... dom andra kan jag vara utan Hehe vill ha dom Röda trosorna som jag ska ha på huvudet xD, btw god morgon xD *krama* God morgon! Kul att fler är online på morgonen! xD har inte sovit på typ 6 dagar snart tror jag xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 18, 2008 6:09 am
Jag vill oxo ha dom! - Till att sälja dem dyrt :p Men de kanske inte är så dyra längre...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 18, 2008 12:27 pm
Hrrm så ingen har fått någon kalsong att ha på huvudet än razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 18, 2008 1:33 pm
min bästa kompis från U.S.A är en av dom. och några 3 st oxå .. Är det typ större chans där confused ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 1:31 am
... jag har inte fått nån av dem.. kan ta vilken som helst så att man kan sälja dyrt domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|