|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 10:20 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 12:24 pm
vafan? kan man inte ens ha dem på sig? O_o så himla ovärt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 12:31 pm
Umja vafan? kan man inte ens ha dem på sig? O_o så himla ovärt! Det kan man men det tar tid för tektek att få tag i dem bilderna. Om du söker på underwear i marketplace och kryssar i "show unlisted items" så man man ju se på Try it on där rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 2:51 pm
d e väl om nya grejjerna man får i daily chance eller??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 3:13 pm
irori d e väl om nya grejjerna man får i daily chance eller?? jepp.. men... kalsonger?! man kan ha dem på huvudet!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 4:15 pm
tycker de är segt att de kommer i dc, då är det ju bara ett fåtal som kan få dem och då blir de väldigt dyra i marketplace :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 4:24 pm
Svea Viking tycker de är segt att de kommer i dc, då är det ju bara ett fåtal som kan få dem och då blir de väldigt dyra i marketplace :/ Jag tror att det är nu precis i början. Det har ju ändå bara varit i ca 1dag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 4:25 pm
s**t tänk om man skulle få dom!
kolla vad dom är värda!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 4:55 pm
DrCarl s**t tänk om man skulle få dom! kolla vad dom är värda! Jaaaa.... *saliv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 5:29 pm
LostWithin Svea Viking tycker de är segt att de kommer i dc, då är det ju bara ett fåtal som kan få dem och då blir de väldigt dyra i marketplace :/ Jag tror att det är nu precis i början. Det har ju ändå bara varit i ca 1dag. jo, i och för sig beror de ju på hur länge de håller på...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 6:26 pm
Svea Viking LostWithin Svea Viking tycker de är segt att de kommer i dc, då är det ju bara ett fåtal som kan få dem och då blir de väldigt dyra i marketplace :/ Jag tror att det är nu precis i början. Det har ju ändå bara varit i ca 1dag. jo, i och för sig beror de ju på hur länge de håller på... Sant.. Men det har ju inte sagt någon datum elr så än, så det lär nog hålla på ett tag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 1:48 am
LostWithin Svea Viking LostWithin Svea Viking tycker de är segt att de kommer i dc, då är det ju bara ett fåtal som kan få dem och då blir de väldigt dyra i marketplace :/ Jag tror att det är nu precis i början. Det har ju ändå bara varit i ca 1dag. jo, i och för sig beror de ju på hur länge de håller på... Sant.. Men det har ju inte sagt någon datum elr så än, så det lär nog hålla på ett tag. om de håller på för alltid så kommer nog de flesta få nåt par till slut XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 2:06 am
LostWithin irori d e väl om nya grejjerna man får i daily chance eller?? jepp.. men... kalsonger?! man kan ha dem på huvudet!Alltså... tja.. jag vet inte riktigt vad jag ska tycka... men PÅ HUVUDET?! O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 2:07 am
Svea Viking LostWithin Svea Viking LostWithin Svea Viking tycker de är segt att de kommer i dc, då är det ju bara ett fåtal som kan få dem och då blir de väldigt dyra i marketplace :/ Jag tror att det är nu precis i början. Det har ju ändå bara varit i ca 1dag. jo, i och för sig beror de ju på hur länge de håller på... Sant.. Men det har ju inte sagt någon datum elr så än, så det lär nog hålla på ett tag. om de håller på för alltid så kommer nog de flesta få nåt par till slut XDjaa xD men jag tror inte att dom ska hålla på för alltid xD , + till slut kommer ju dom o bli värda 1 gold eller nåt xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|