|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 5:29 am
Jag har gått runt och horat mej på Bebo för att få tag i GO Player som jag sålde dyrt och bra och nu försöker jag få tag i phones så jag kan bli ännu rikare, men hur många saker jag går runt och slår på så visar mätar inget alls.
Som ni vet så bryr ju sej moderatorerna inte om våra rop på hjälp, så vet ni hur man gör för att få tag på phones?
(In b4 köp dom i marketplace)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 6:35 am
Det ska vara på samma sätt som Go player men jag har frågat runt och det är tydligen en glitch som gör att man inte kan få tag i phones.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 7:40 am
hmm konstigt..jag gjorde ochså det där, gick o puttade på saker men orkade inte mer sen xD moderatorerna svarar visst ö_ö varje gång jag skickar in nån av mina onödiga frågor eller gnäll så svarar dom xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 9:20 am
Ja trodde de va random vilket item man fick men ja har nog fel, av de ja läste på tektek ska man göra samma sak. Ingen ja frågade visste heller, vill också ha phones sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 9:36 am
LostWithin Det ska vara på samma sätt som Go player men jag har frågat runt och det är tydligen en glitch som gör att man inte kan få tag i phones. skitkuk då Kaito-Tena hmm konstigt..jag gjorde ochså det där, gick o puttade på saker men orkade inte mer sen xD moderatorerna svarar visst ö_ö varje gång jag skickar in nån av mina onödiga frågor eller gnäll så svarar dom xD mm kanske borde trakasera dom lite mer wink Taihen da Ja trodde de va random vilket item man fick men ja har nog fel, av de ja läste på tektek ska man göra samma sak. Ingen ja frågade visste heller, vill också ha phones sweatdrop dom är ju sjuk dyra, skulle jag sälja en skulle jag fördubbla mitt guld!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 4:18 pm
Hoppas dom fixar glitchen snart, jag vill oco sälja ett par (gärna fler!!!) burning_eyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 1:49 am
Tenglina Hoppas dom fixar glitchen snart, jag vill oco sälja ett par (gärna fler!!!) burning_eyes ja tänk dej att få sälja en sån! ka-tching!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 10:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 09, 2008 7:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 09, 2008 12:04 pm
gaias senaste misslyckande. Gaia OMG Widget, buggarnas konung
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 09, 2008 12:12 pm
DrCarl gaias senaste misslyckande. Gaia OMG Widget, buggarnas konung va idiotiskt! När man får GO player, då är det ju mening att man ska flytta på saker till GO phones eller va dom nu heter XD men det funkar ju inte D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|