|
|
|
|
Posted: Tue Dec 25, 2007 12:15 pm
Vad har ni fått för julklappar irl?
Jag fick Wii, Sonic and mario olympics, kläder, manga och 5000 *-*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 25, 2007 12:20 pm
CoD4 Limited Edition. cool En konstig kudde. HD-komponentkabel till Wii.
Det var dom roligaste. <:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 25, 2007 12:31 pm
Har redan skrivit upp det på en sån här tråd redan, orka göra det igen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 26, 2007 3:43 am
Pengar Kläder Metroid Prime (Wii) Guitar Hero III (Wii) Plånbok Nån konstig dusch gel som lucktade gott :3 typ lite annat smått o gott biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 26, 2007 4:19 am
1550 kr (vann 50 kr på en triss lott :> ) Uncharted, Drakes Fortune. Blandade böcker. Blandade kläder. Minnes kort till min kamera. M&M's
Halsfluss.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 26, 2007 6:43 am
Taihen da Pengar Kläder Metroid Prime (Wii) Guitar Hero III (Wii) Plånbok Nån konstig dusch gel som lucktade gott :3 typ lite annat smått o gott biggrin ge mig spelen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 26, 2007 7:42 am
DrCarl 1550 kr (vann 50 kr på en triss lott :> ) Uncharted, Drakes Fortune. Blandade böcker. Blandade kläder. Minnes kort till min kamera. M&M's Halsfluss. Mmm.. halsfluss ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 26, 2007 10:19 am
Rezzzi Taihen da Pengar Kläder Metroid Prime (Wii) Guitar Hero III (Wii) Plånbok Nån konstig dusch gel som lucktade gott :3 typ lite annat smått o gott biggrin ge mig spelen :3 Nein :3 Har inte testat M.P än o.o måste göra de snart.. eller nu! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 26, 2007 12:00 pm
Taihen da Rezzzi Taihen da Pengar Kläder Metroid Prime (Wii) Guitar Hero III (Wii) Plånbok Nån konstig dusch gel som lucktade gott :3 typ lite annat smått o gott biggrin ge mig spelen :3 Nein :3 Har inte testat M.P än o.o måste göra de snart.. eller nu! XDjag borde komma över till er nu och spela... era föräldar sitter i mitt vardagsrum crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 26, 2007 12:37 pm
Umja DrCarl 1550 kr (vann 50 kr på en triss lott :> ) Uncharted, Drakes Fortune. Blandade böcker. Blandade kläder. Minnes kort till min kamera. M&M's Halsfluss. Mmm.. halsfluss >< ja, jag funderar på att gå och byta den imorrn. vet dock inte om jag har sparat kvittot....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 26, 2007 2:04 pm
den sista Harry potter boken på svenska hörlurar 1500:- (ska jag nog köpa en DS för >w<) en massa ljuslyktor XD kökshandukar en sjal sockor två dvder: Cabare, och Staying alive XD (helt random) av Danbanan fick jag tillbaka mitt Kingdom hearts spel inslaget som han hade lånat XD
sen kommer jag inte ihåg ^_^men jag har en present kvar, från min pojkvän men jag ska få den på fredag ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 3:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 4:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 4:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 4:02 pm
3750 kr Presentkort Bilskolan 1250 kr Cash Digitalkamera Mjukisbyxor Tröja Kalsonger Elektrisk Penna
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|