|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 1:42 am
God Jul!
Tänkte att man kunde berätta vad man har fått för julklappar på Gaia! Man kan också berätta om de verkliga klapprna som inte består ut av pixlar xd
Vad jag har fått!! Silver Tiara - Miss Sweden of 83 Lovely Genie White Embroidered Harem Pants - [ M.I.A ] Demonbow - DanBanan heart heart heart (Tack kusin!!) Gold locket, Pineapple hat - random från forumtråd (ge en present till den ovanför dig)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 1:53 am
lol, en black wool top ( heart ) från Skrivbord...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 2:57 am
GOD JUL!
Vad jag har fått!! heart heart heart G-LOL Pink Gown - Melye Demonic Earmuffs - Cazy Forest Troll Tail & Holly Jolly Collar - Minami Shunsuke Korora the Little Blue Penguin Plush - danbanan Thick Pink Winter Socks - Miss Sweden of 83 heart heart heart
och irl: en röd micro vattenkokare 2 lampor en filt ett par tofflor badlakan osså lite mer småsaker ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 3:06 am
Sonozaki-Chan lol, en black wool top ( heart ) från Skrivbord... ahahaa jaa vi kallar henne för skrivbord! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 2:01 pm
Gav bort:
Angelo Varcolaci - Grunny Fjuff - Tokens (500), 1k guld, poinsettiahairpiece, poinsettia pot, red rose wristlet corsage. Zashed - piggy plush, 1k guld. IchigoSteffi - Lovely Genie Double Gold Earrings, poinsettiahairpiece, red rose wristlet corsage. Pippi - 24 olika saker (kläder m.m)
Har fått:
250 blommor och 100g av Miss Sweden of 83. 18 ink och 700g (till tattooquesten) av May Li. Red fur-trimmed bra, Red fur-trimmed underwear och Red cat collar av LostWithin (från julklappsgrejen men ändå). Black catscratch pants, black zoot suit tapa och 500g av Fjuff.
------- Och det jag fick i julklapp irl är:
Skivor: HIM, uneasy listening Vol. 2. HIM, Venus Doom. Apocalyptica. Nightwish, dark passion play.
Två tröjor, spindelnätstyg till gardiner, headset med mic, djurpuzzel, en anteckningsbok med en kinesisk drake på, pengar, godis, idolkalender, Guldkompassen (bok), Fly för livet (bok, kriminalroman), armband av silver, ett par röda fluffiga handbojor och en samlingsbox med animen Haibane-Renmei..
Har säkert glömt nåt som vanligt >_<
EDIT:
Jag fick en tavla skickad med posten från IchigoSteffi också, hon har målat sin egna och min gaiagubbe på den *glaaad* smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 2:09 pm
Kaito-Tena Sonozaki-Chan lol, en black wool top ( heart ) från Skrivbord... ahahaa jaa vi kallar henne för skrivbord! xD Uff, mobbing smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 2:10 pm
 .::God Jul alla::. jag har fått en plumeria headpiece, tuga den valen, purple sparkle dress, green corallus egg, och två tofflor, gröna och rosa =D Känner mig så bortklemad <3

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 2:14 pm
Jag fick Buttoned Down Fauna Skirt från Sveaviking Dead Sexy Skull Pin från Miss Sweden of 83 Piggy Plush från rogelio94 Aekea Water Festival Shirt från xXx-Drakos-xXx Homemade Ghost Mask från Miko TokiTokiy
Sedan minns jag inte om jag fått mer... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 25, 2007 2:03 am
jingle me hat från Matilda1 holly jolly mitten från lil4fingers lichen tundra boots från dalila1223 SuperStar Green Stripe Helmet från Big Appelcake mantis mask från lillebrorsan...kai232 a**å ..och såklart givit bort en massa presenter :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 25, 2007 3:57 am
Fått: 3 Kappa Plush - princess_nour Lex's white gloves - Umja
givit bort själv : 3 Gold heart - Mrs-gaki ballerina circle - princess_nour sen va det något mer kommer inte ihåg xd razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 25, 2007 4:06 am
Lovely Genie Teal Bangled Bra och Doll Ears från Hajde 100st Ticktets, 100st Tokens och 100g från Miss Sweden of 83 Pirate Patch (julklappsbytet) och Platinum Gray Pinstripe Vest från Taihen Da Sacred Leaf från Svea Viking Ballerinas Circlet från Mr-Gaki Black Wool Top från anonym o.O (om det är nån i gillet så får den gärna avslöja sig ! ~ )
Tack igen peeps n_n <333
peeps = short for people , friends or close pals, för folk som undrar :B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 25, 2007 8:36 am
Meehh vågar inga fler tala om vad dom fått i julklapp irl? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 25, 2007 8:45 am
Cassandra G Varcolaci Meehh vågar inga fler tala om vad dom fått i julklapp irl? XD Det har jag gjort. :b Fast inte här.. Skrev i "julafton" längst ner på sida 2. :B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 25, 2007 9:36 am
Cassandra G Varcolaci Meehh vågar inga fler tala om vad dom fått i julklapp irl? XD så nu har jag skrivit d me xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|