|
|
|
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 4:10 am
Tycker allt ser jätte snyggt ut och jag vill ha allt crying
förresten är det någon som vet vilken items som den lilla hästen är för nått? Vill så gärna ha den! Men hittar den inte! mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 4:28 am
Nej, jag vet inte vad hästen är. Jag gillar inte gaia cash, men ja, jag gillar några av items...ena(?) Känns som att gaia håller på mer o mer bli en betalsite sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 4:36 am
Tenglina Nej, jag vet inte vad hästen är. Jag gillar inte gaia cash, men ja, jag gillar några av items...ena(?) Känns som att gaia håller på mer o mer bli en betalsite sweatdrop Håller med dig sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej! Jag tror det kanske är nånting som evolvar till att bli den lilla hästen, än har ju inte de där äggen i Cash-shopen kläckts? Det skulle kunna vara det lila ägget, men - eh, ja vet inte!
m.. håller med om att det är mer saker man ska betala för här på gaia.. dessutom gå med på andra sidor för att få items?! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tenglina Nej, jag vet inte vad hästen är. Jag gillar inte gaia cash, men ja, jag gillar några av items...ena(?) Känns som att gaia håller på mer o mer bli en betalsite sweatdrop håller med D: så j***a dåligt! kan det inte finnas mera saker i affärerna eller?! ...ja hästen va finast tyckte jag <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 5:09 am
Menar ni denna hästen?

Det är väl Fausto's Bottle den kommer ifrån?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 6:25 am
yes hästen är från fausto's bottle xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 9:31 am
Svea Viking yes hästen är från fausto's bottle xD den var dyr gonk en dag så ska jag ha en hest!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 11:12 am
Tenglina Nej, jag vet inte vad hästen är. Jag gillar inte gaia cash, men ja, jag gillar några av items...ena(?) Känns som att gaia håller på mer o mer bli en betalsite sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 12:55 pm
May Li Svea Viking yes hästen är från fausto's bottle xD den var dyr gonk en dag så ska jag ha en hest! I got it biggrin fast jag tycker den är sötare när den e mindre så jag har inte bytat än :3 Och det är väl bara att köpa en senare generation? Dom borde ju va billigare och de blir ju samma sak.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 1:01 pm
May Li Svea Viking yes hästen är från fausto's bottle xD den var dyr gonk en dag så ska jag ha en hest! Låt oss hestar vara fria!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 2:09 pm
snelhest May Li Svea Viking yes hästen är från fausto's bottle xD den var dyr gonk en dag så ska jag ha en hest! Låt oss hestar vara fria!! gonk Nevah!!! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 2:13 pm
snelhest May Li Svea Viking yes hästen är från fausto's bottle xD den var dyr gonk en dag så ska jag ha en hest! Låt oss hestar vara fria!! gonk Stanna i flaskan då! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 12:31 am
LostWithin snelhest May Li Svea Viking yes hästen är från fausto's bottle xD den var dyr gonk en dag så ska jag ha en hest! Låt oss hestar vara fria!! gonk Stanna i flaskan då! scream hahaha lol rofl xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 1:46 am
Svea Viking yes hästen är från fausto's bottle xD ToT om jag bara kunde ta den där jäkla flaskan och slänga den på golvet eller nåt!! Va jobbig den är tar den slut nån gång eller?! >XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|