|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 4:48 am
Dom vill bara ha saker! så himla jobbiga xD....får alla en mothbite i början eller? ö_ö
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 5:01 am
nej, jag fick weepie först
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 5:03 am
jaa..en liten unge jag fick ta hand om kallades så xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 5:05 am
omg! nu fick jag en annan unge...Timson ö_ö ser ut som nån vampyr eller nåt xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 5:10 am
Kaito-Tena jaa..en liten unge jag fick ta hand om kallades så xD hehe, jag blev klar med weepie precis och sen fick jag mothbite. Jag trodde jag hann editera texten ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 5:14 am
Tenglina Kaito-Tena jaa..en liten unge jag fick ta hand om kallades så xD hehe, jag blev klar med weepie precis och sen fick jag mothbite. Jag trodde jag hann editera texten ^^ nepp, jag är snabb som blixten xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 5:18 am
usch, silverfish ser obehaglig ut... varför är den lilla flickan där? Eller är det en docka?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 5:23 am
Jag är klar med alla nu, dom som bits är jobbigast rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 5:25 am
fixfax Jag är klar med alla nu, dom som bits är jobbigast rolleyes kan dom bitas oxo??? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 5:29 am
Tenglina fixfax Jag är klar med alla nu, dom som bits är jobbigast rolleyes kan dom bitas oxo??? eek Ja, men det är bara att stoppa ner dom i en låda wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 5:38 am
jag gjorde klart alla den här morgonen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 5:39 am
fixfax Tenglina fixfax Jag är klar med alla nu, dom som bits är jobbigast rolleyes kan dom bitas oxo??? eek Ja, men det är bara att stoppa ner dom i en låda wink  WTF Ö_ö vilka små skitungar! >XD edit: det är Pinochle som bits va? xD det går ju inte o stoppa ner han i lådan..det finns ingen låda ö_ö
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 5:40 am
Svea Viking jag gjorde klart alla den här morgonen xD meh xD man måste ju vänta jätelänge tills dom är redo för o bo i den dära adoptions platsen -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 6:22 am
jag fattar typ nada. ska man bara köpa sakerna. är det då som att man har gett dom,,,,? help @_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 6:29 am
[ M.I.A ] jag fattar typ nada. ska man bara köpa sakerna. är det då som att man har gett dom,,,,? help @_@ dom gnäller i stil med "ah I could use some ratmeat". Köp det i ol fishing hole och Klicka sen på 'help' i deras pratbubbla
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|