|
|
|
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 11:23 am
Som alla kunde förstå från namnet på topicet tycker jag att man bör nominera folk för olika saker: Årets Fail; (namnet på den person på Gaia du tycker har gjort årets största fail) Årets Random; (namnet på den person på Gaia du tycker har varit mest random) Årets Glädjespridare; (namnet på den person på Gaia du tycker har spridit mest glädje) Årets Ångestspridare; (namnet på den person på Gaia du tycker har spridit mest ångest) o.s.v... (skriv gärna mer saker om du kan komma på det) 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 11:27 am
På Gaia överhuvudtaget? och borde det inte vara en årets win oxå?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 11:34 am
Årets Fail; (namnet på den person på Gaia du tycker har gjort årets största fail) Årets Random; (namnet på den person på Gaia du tycker har varit mest random) Årets Glädjespridare; (namnet på den person på Gaia du tycker har spridit mest glädje) Årets Ångestspridare; (namnet på den person på Gaia du tycker har spridit mest ångest) Årets WIN!; (namnet på den person på Gaia du tycker har gjort årets största WIN!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 11:38 am
kan läsa lite, men röstade nej för att jag kan bli bättre.
hursom helst så nominerar jag Drobvirks till årets glädjespridare eftersom hon var så snäll förut och gjorde så många aviarts, helt gratis! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 11:52 am
Årets Fail; (namnet på den person på Gaia du tycker har gjort årets största fail) Årets Random; (namnet på den person på Gaia du tycker har varit mest random) Årets Glädjespridare; Drobvirks; (namnet på den person på Gaia du tycker har spridit mest glädje) Årets Ångestspridare; (namnet på den person på Gaia du tycker har spridit mest ångest) Årets WIN!; (namnet på den person på Gaia du tycker har gjort årets största WIN!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 12:05 pm
DaDavidov The Terrible! Årets Fail; (namnet på den person på Gaia du tycker har gjort årets största fail) Årets Random; (namnet på den person på Gaia du tycker har varit mest random) Årets Glädjespridare; Drobvirks; (namnet på den person på Gaia du tycker har spridit mest glädje) Årets Ångestspridare; (namnet på den person på Gaia du tycker har spridit mest ångest) Årets WIN!; (namnet på den person på Gaia du tycker har gjort årets största WIN!!) ....du svarade ju inte ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 12:12 pm
I VOTE FOR p***s!
Or Bill kaulitz, because we share the same birthday
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 12:13 pm
DrCarl kan läsa lite, men röstade nej för att jag kan bli bättre. hursom helst så nominerar jag Drobvirks till årets glädjespridare eftersom hon var så snäll förut och gjorde så många aviarts, helt gratis! heart åh! de tycker jag oxå! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 12:23 pm
Kaito-Tena DaDavidov The Terrible! Årets Fail; (namnet på den person på Gaia du tycker har gjort årets största fail) Årets Random; (namnet på den person på Gaia du tycker har varit mest random) Årets Glädjespridare; Drobvirks; (namnet på den person på Gaia du tycker har spridit mest glädje) Årets Ångestspridare; (namnet på den person på Gaia du tycker har spridit mest ångest) Årets WIN!; (namnet på den person på Gaia du tycker har gjort årets största WIN!!) ....du svarade ju inte ._. va......? 0_O'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 12:50 pm
DaDavidov The Terrible! Kaito-Tena DaDavidov The Terrible! Årets Fail; (namnet på den person på Gaia du tycker har gjort årets största fail) Årets Random; (namnet på den person på Gaia du tycker har varit mest random) Årets Glädjespridare; Drobvirks; (namnet på den person på Gaia du tycker har spridit mest glädje) Årets Ångestspridare; (namnet på den person på Gaia du tycker har spridit mest ångest) Årets WIN!; (namnet på den person på Gaia du tycker har gjort årets största WIN!!) ....du svarade ju inte ._. va......? 0_O' till ex på mina frågor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 2:10 pm
Jag nominerar WTF its You som årets Random.
han är inne helt slumpmässigt och gör helt random saker.
dessutom så ja.... ni som har träffat han påriktigt vet att han är helt random som person.
sen nomierar jag Lanzer till årets Fail.
han har sålt ut gaia till högst bjudande och mjölkar ut användarna på pengar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 3:06 pm
Fail och Ångestspridare lät ju schyst att utnämna någon till^_^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 3:20 pm
DrCarl Jag nominerar WTF its You som årets Random. han är inne helt slumpmässigt och gör helt random saker. dessutom så ja.... ni som har träffat han påriktigt vet att han är helt random som person. sen nomierar jag Lanzer till årets Fail. han har sålt ut gaia till högst bjudande och mjölkar ut användarna på pengar. WTF Carl, jag känner mej hedrad av att bli nämnd som Årets Random. Plus att det du säger är sant xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 5:05 pm
Då ska man väl ha en 'årets pajas' också? Typ.. den som har fått en att skratta mest m.m XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 5:26 pm
Cassandra G Varcolaci Då ska man väl ha en 'årets pajas' också? Typ.. den som har fått en att skratta mest m.m XD men det räknas väl som glädjespridare?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|