|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 2:57 pm
Hey boys and girls.
the holidays are just around the corner, and guess what that means. CONTESTTTTTTYME!
This week it is a bump contest. Bump as high as you can go. In each separate post put a number.
Like the first bump will be number one. The second two, and so on and so forth. Don't cheat and skip numbers. Instaban will ensue. Highest bumper gets 1k.
Winner of last contest (Holiday Dress-Up): Boss Veggie. Congrats.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 6:40 pm
Bumping contest?
And so, total chaos is unleashed...
1!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 7:56 pm
sweet! a contest for people with no life! i`m SO in!
BUMP! 1
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 8:10 pm
:`D I WANNA JOIN!
I could use the gold for my quest! ;B
Bump 1.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 8:26 pm
Marry me lucky tree You're my tree and you're my three When you burn Now I'm free To find me . . . . Number four And number four can marry meBump 2
Just like me Final tree You're lovely But you're lonely. . . I will clone thee Little tree
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 8:32 pm
Marry me lucky tree You're my tree and you're my three When you burn Now I'm free To find me . . . . Number four And number four can marry meBump 3
Just like me Final tree You're lovely But you're lonely. . . I will clone thee Little tree
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 8:33 pm
Marry me lucky tree You're my tree and you're my three When you burn Now I'm free To find me . . . . Number four And number four can marry meBump 4
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 8:37 pm
Marry me lucky tree You're my tree and you're my three When you burn Now I'm free To find me . . . . Number four And number four can marry meBump 5
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 8:41 pm
Marry me lucky tree You're my tree and you're my three When you burn Now I'm free To find me . . . . Number four And number four can marry meBump 6
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 8:45 pm
Marry me lucky tree You're my tree and you're my three When you burn Now I'm free To find me . . . . Number four And number four can marry meBump 7
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 8:52 pm
Marry me lucky tree You're my tree and you're my three When you burn Now I'm free To find me . . . . Number four And number four can marry meBump 8
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 3:12 pm