|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:33 am
Jag längtar tills vi får slåss whee whee whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 5:00 am
Ja det ska bli kul och se om de lyckats smile Fast det kommer nog va ett jefla liv i början eftersom vi vet att det inte kommer att funka som det ska^^ Och jag kommer nog att vänta tills nångång när dt är lite folk online. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 5:03 am
Ja, det kommer garanterat vara mycket buggar i början!! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 5:19 am
Tenglina Ja, det kommer garanterat vara mycket buggar i början!! stressed självklard, det är ju det med alla andra nya saker Gaia kommer på
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 5:41 am
Wilibald Tenglina Ja, det kommer garanterat vara mycket buggar i början!! stressed självklard, det är ju det med alla andra nya saker Gaia kommer på mhm...hoppas det inte går åt skogen den här gången Dx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 6:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 7:44 am
razz kommer man kunna slåss mot andra gaiaanvändare oxå?? isånnafall ska jag puckla på alla guildies^^ speciellt irori *peta på irori*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 8:05 am
jag skulle tro att man endast kommer kuna slå monster ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 10:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 10:58 am
Svea Viking jag skulle tro att man endast kommer kuna slå monster ^^' sad va trist... de kan väll åtminstone göra ett battleground allafall.. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 11:10 am
danbanan Svea Viking jag skulle tro att man endast kommer kuna slå monster ^^' sad va trist... de kan väll åtminstone göra ett battleground allafall.. biggrin Som i flyff (a)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 11:31 am
Svea Viking jag skulle tro att man endast kommer kuna slå monster ^^' Iallafall i början. Men dom har ju snackat om PVP senare också. Jag kommer lätt vara med i battle iaf. Är sjukt skillad på mmorpg's så jag lär tjäna maaaaassor med gold på det. xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 11:32 am
har dom nämt något om man kan köra till samans team eller något liknande?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 11:33 am
danbanan razz kommer man kunna slåss mot andra gaiaanvändare oxå?? isånnafall ska jag puckla på alla guildies^^ speciellt irori *peta på irori* meeen!!! varför e du så elak mot mig! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|