|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 11:57 am
a**å min GF gjorde slut o de gick till ungefär så här typ i torsdags så ski9ckade hon ett SMS o sa de sen dagen efter var jag skit sur då sa hon att det inte var hon o nu när jag chattar med henne så säger hon att jag kan skita i det sen blocka hon mig. O jag vet ej vad jag ska göra några förslag ?? cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 12:31 pm
... om hon inte vill vara ihop med dig är det ju som det är domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 12:47 pm
oj..det var inte så lång tid ni var ihop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 1:29 pm
ring o prata med henne?! ....så du kan få en vettig förklaring på vad som hände och vad hon känner..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 1:34 pm
hålller med, låter som att ni behöver sätta er ner och snacka ett tag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 1:45 pm
Eftersom hon gjorde sluta sådär så kan det inte ha varit ett seriöst förhållande enligt henne, lika bra att leta efter någon annan som tar sådant på allvar.
Hon verkar vara kvar i lågstadieåldern, så som hon håller på..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 1:50 pm
Cassandra G Varcolaci Eftersom hon gjorde sluta sådär så kan det inte ha varit ett seriöst förhållande enligt henne, lika bra att leta efter någon annan som tar sådant på allvar. Hon verkar vara kvar i lågstadieåldern, så som hon håller på..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 4:06 pm
Vad stod det i sms:et då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 6:57 pm
men ring o fråga vad hon vill...o tänk över vad d e du vill? vill du va tillsammans med henne? eller???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 1:29 am
a**å hon verkar inte bry sej så mkt om att du faktist vill veta varför du gjorde slut..eller om att du Faktist Har känslor stare hon är alltså en sådan ring o fråga henne om det eller så skit i henne bara ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 4:24 am
princess_nour Cassandra G Varcolaci Eftersom hon gjorde sluta sådär så kan det inte ha varit ett seriöst förhållande enligt henne, lika bra att leta efter någon annan som tar sådant på allvar. Hon verkar vara kvar i lågstadieåldern, så som hon håller på..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 4:33 am
HolyCheesus ring o prata med henne?! ....så du kan få en vettig förklaring på vad som hände och vad hon känner.. Har ringt henne hon bara trycker bort det . O hon sa ju på MSN att de va hennes ensak o.0 hon vill ej säga vf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 4:57 am
HeatneZ HolyCheesus ring o prata med henne?! ....så du kan få en vettig förklaring på vad som hände och vad hon känner.. Har ringt henne hon bara trycker bort det . O hon sa ju på MSN att de va hennes ensak o.0 hon vill ej säga vf och tycker jag faktiskt att du ska skita i henne confused inget att spara på fast o du inte vill så hade ju jag tyckt att du ska prata direkt med henne och via msn elr telefon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 5:28 am
Försök glömma henne och gå vidare s å snabbt som möjligt, var med folk och tänk på massa annat.... ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|