|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 1:51 am
Hittade nått skojigt på pressbyrån igår^^ Lu = dom smurfarna om gör digistive har gett sej på att göra pocky kopior xD Heter typ Mikaido/Mikado elr nått. Rätt smarrigt men inget speciellt :3 Någon annan som sett det här? Elr jag kanske bara är sen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 2:27 am
aldrig sett, men kan kolla när jag ska åka hem idag ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 7:55 am
aldrig heller sett.. fast när jag tänker efter så har dom just tagit bort pressbyrån härifrån så.. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 8:04 am
Hörde jag någon säga pocky?
Jag vill väldigt gärna veta om man kan få köpa 'äkta' någonstans, eller kanske beställa via någon sida?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 1:28 pm
Cassandra G Varcolaci Hörde jag någon säga pocky? Jag vill väldigt gärna veta om man kan få köpa 'äkta' någonstans, eller kanske beställa via någon sida? Finns på sunai i sthlm. Du kan beställa från deras hemsida. Finns också på China Trading Centers lite här o där. bla i stan i Uppsala.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 1:28 pm
Cassandra G Varcolaci Hörde jag någon säga pocky? Jag vill väldigt gärna veta om man kan få köpa 'äkta' någonstans, eller kanske beställa via någon sida? Nej det gjorde du inte^^ Men vahetere... jag vet en affär i Helsingborg som säljer. Har aldrig varit där men de har en hemsida som man kan beställa lite smått å gott ifrån. Ska se om jag kan hitta den. Nä.. den ligger nog nere just nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 1:31 pm
saiyoucho Cassandra G Varcolaci Hörde jag någon säga pocky? Jag vill väldigt gärna veta om man kan få köpa 'äkta' någonstans, eller kanske beställa via någon sida? Finns på sunai i sthlm. Du kan beställa från deras hemsida. Finns också på China Trading Centers lite här o där. bla i stan i Uppsala. kollade på sunai´s sida me matgrejer.. Choklad t094 Glico Mens Pocky wth?! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 1:32 pm
va e pocky?? jag blev faktiskt lite intresserad nu.. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 1:34 pm
danbanan va e pocky?? jag blev faktiskt lite intresserad nu.. smile Gooodis :O Pocky!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 1:42 pm
Alla ba' snackar om pocky nu för tiden. O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 1:47 pm
LostWithin danbanan va e pocky?? jag blev faktiskt lite intresserad nu.. smile Gooodis :O Pocky! smile jag kollade upp va de va på wikipedia.. biggrin o jag kom på att jag faktiskt ätit det^^ May Li bjöd mig på några efter att hon varit på uppcon.. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 1:50 pm
snelhest Alla ba' snackar om pocky nu för tiden. O: tyckte de va rätt längesen jag hörde nått om de surprised och nu kan ju iaf inte jag låta bli att kommentera :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 1:51 pm
danbanan LostWithin danbanan va e pocky?? jag blev faktiskt lite intresserad nu.. smile Gooodis :O Pocky! smile jag kollade upp va de va på wikipedia.. biggrin o jag kom på att jag faktiskt ätit det^^ May Li bjöd mig på några efter att hon varit på uppcon.. biggrin Där ser man^^ tyckte väl att det inte kunde vara helt okänt för dej^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 1:51 pm
LostWithin snelhest Alla ba' snackar om pocky nu för tiden. O: tyckte de va rätt längesen jag hörde nått om de surprised och nu kan ju iaf inte jag låta bli att kommentera :3 C: Men måste hålla med dig om hur lol det är att Lu ska göra rippoff pocky ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 1:55 pm
snelhest LostWithin snelhest Alla ba' snackar om pocky nu för tiden. O: tyckte de va rätt längesen jag hörde nått om de surprised och nu kan ju iaf inte jag låta bli att kommentera :3 C: Men måste hålla med dig om hur lol det är att Lu ska göra rippoff pocky ^^ Snel hest ^^,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|