|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 3:11 am
Man kan som vanligt få godis i affärerna och så kan man slåss som vampyr eller människa. Fightingdelen verkar ta en evighet om man vill ha alla sakerna... 250p på varje sida sad
(efter Halloween flyttas denna tråd till Gaia forumet)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 7:58 am
My sledge finally came handy!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 8:09 am
Ut och banka Miradjii blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 8:16 am
Hur går det för er? Jag är human och har 147p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 9:01 am
boo. jag postar länken här också om det är ok.
http://www.gaiaonline.com/forum/great-wall-of-gambino/svenska-gillets-battleground-2k7halloween/t.34185263/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 11:22 am
Ha ha.
Jag är klar som Människa och med butikstiggandet.
Det är bara vampyrsidan jag har kvar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 11:40 am
Hej Ryu jag är snart klar som människa också och garderoben börjar bli full av påsar... Men nu har det börjat lagga som sjutton!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 11:52 am
Själv har man hemtenta men slår ihjäl någon vampyr när man har fastnat (nu har jag fastnat 50 ggr 8D )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 1:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 1:43 pm
Hur blir svarthudingar som vampyrer?
Miku, du har ett svart extrakonto! Använd det!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 2:07 pm
Mjo, men jag Tyckte att dom såg lite.. konstiga ut. för hällre en såndär zombie än vampyr. för zombie skinnet är typ värsta emo xD men självklart äre tufft att bli vampyr :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 2:17 pm
Matt_57 Mjo, men jag Tyckte att dom såg lite.. konstiga ut. för hällre en såndär zombie än vampyr. för zombie skinnet är typ värsta emo xD men självklart äre tufft att bli vampyr :3 jag menade svårt att bli vampyr, men jag har lyckats nu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 2:19 pm
a**å jag orkar inte hålla på... xD testade men fattade inte, jag kunde inte attackera monstrena och dom sprang iväg och massa bajs, jag visste inte vart jag skulle klicka och det blir krångligare och krångligare för varje år xD kan det inte vara som det var innan..............
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 2:20 pm
jag postar i forumet, inte i stan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 2:58 pm
Yannah Matt_57 Mjo, men jag Tyckte att dom såg lite.. konstiga ut. för hällre en såndär zombie än vampyr. för zombie skinnet är typ värsta emo xD men självklart äre tufft att bli vampyr :3 jag menade svårt att bli vampyr, men jag har lyckats nu Amen lol , de tänkte kanppast jag på xD *Matt goes seg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|