|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 4:06 pm
eller är de bara jag som tycker ?
har försökt jätte länge nu och har inte ens bit biten en gång >,<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 4:07 pm
tycker är jäkligt svårt att hugga oxå.. ger upp de för ikväll och provar imorrn när inte alla amrikanarna e inne
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 4:20 pm
mm... sad jag vill ju bli vampyr! sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 4:22 pm
Miko TokiTokiy eller är de bara jag som tycker ? har försökt jätte länge nu och har inte ens bit biten en gång >,< mjo.. de e för att det finns för få av oss vampyrer och för många människor... jag lyckades på nått mirakulöst sätt att bli vampyr^^ man måste bara vara activ som satan i trådarna så att vampyrarna hittar en
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 4:24 pm
och det hade ju hjäkpt lite om jag inte blivit utlogad hela jävla tiden scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 4:25 pm
Nyuh.. vill också bli vampyr men jag blir ju aldrig biten D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 4:30 pm
LostWithin och det hade ju hjäkpt lite om jag inte blivit utlogad hela jävla tiden scream mjo... de börjar faktiskt bli ganska jobbit... hur många items har ni fått från vampyrgrejern?!?! jag har fått tatueringen bara... men irori sa att hon fått vampyrbett nån stans runt 30 poäng.. .e de nån som fått nått mer?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 4:34 pm
tänker inte försöka mej på själva eventet förrän imorrn.. inte ens affärerna funkar som de ska.. borde egentligen ha tre påsar nu men dom börjar om med räknandet hela tiden -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 4:36 pm
LostWithin tänker inte försöka mej på själva eventet förrän imorrn.. inte ens affärerna funkar som de ska.. borde egentligen ha tre påsar nu men dom börjar om med räknandet hela tiden -.- xd mjo... de buggar faktiskt ganska mycket... de tog mig drygt en timma att få alla påsar^^ men jag ska oxå fortsätta imorron.. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 4:39 pm
ja.. får hoppas att de löst en del tills dess.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 4:43 pm
LostWithin och det hade ju hjäkpt lite om jag inte blivit utlogad hela jävla tiden scream jävligt störande indeed!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 4:50 pm
Tenglina LostWithin och det hade ju hjäkpt lite om jag inte blivit utlogad hela jävla tiden scream jävligt störande indeed!!! oh yes! och så får man inte se tråden, och så kan dom inte visa dittan och dattan rolleyes väl förberett får man säga
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 4:57 pm
såg precis en grej som jag tror kan va bidragande till problemen. 135,804 gaians online 100k rekord släng dej på vägen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 5:00 pm
känna sig dissad =,= gjort typ 40 trådar nu och inte fått något svar eller bett crying http://www.gaiaonline.com/forum/barton-cliffs/i-will-bite-you/t.33988851/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 5:02 pm
LostWithin såg precis en grej som jag tror kan va bidragande till problemen. 135,804 gaians online 100k rekord släng dej på vägen xd razz mjo... tänkte faktiskt på det.. för så fort eventet började så segades allt ned till max..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|