|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 11:19 am
 Nu vet jag i alla fall hur man gör poll.. XD jag visste inte det förut.. (min kompis hjälpte miig) sweatdrop men om någon av er har sett någon av scary movie filmerna så kan la ni berätta lite om vad som händer? jag har inte tittat på den.. och jag vågar knappt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 11:20 am
scary movie? det är ju komedier O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 11:22 am
Lilla du.. Scary Movie är inte läskig razz Jag ska se om jag kan hitta något läskigt vi kan titta på på onsdag ;D Har en massa hemma. så de lär nog inte bli så svårt smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 11:23 am
e det?? det e många som har sagt att det är skräck filmer till miig xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 11:24 am
haha^^ nejdå. alla scary movie filmerna är parodi på andra filmer :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 11:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 11:32 am
jepp smile så du måste nästan se den/dem. för har du någorlunda likadan humor som jag så kommer du definitivt att garva^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 11:36 am
heheh okay.. jag ska nog titta på dem/den någon gång 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 11:37 am
Drobvirks Lilla du.. Scary Movie är inte läskig razz Jag ska se om jag kan hitta något läskigt vi kan titta på på onsdag ;D Har en massa hemma. så de lär nog inte bli så svårt smile haha... jodå^^ min syster blev livrädd i 3an då de gör parodi på The Ring... hon gilla inte rikigt tjejen i the ring tror jag^^ btw?!?! de har inte gjort nån me parodi på The Grudge vah?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 11:45 am
danbanan Drobvirks Lilla du.. Scary Movie är inte läskig razz Jag ska se om jag kan hitta något läskigt vi kan titta på på onsdag ;D Har en massa hemma. så de lär nog inte bli så svårt smile haha... jodå^^ min syster blev livrädd i 3an då de gör parodi på The Ring... hon gilla inte rikigt tjejen i the ring tror jag^^ btw?!?! de har inte gjort nån me parodi på The Grudge vah?! nääää? har iof inte sett den men jag har aldrig hört något om de.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 11:49 am
LostWithin danbanan Drobvirks Lilla du.. Scary Movie är inte läskig razz Jag ska se om jag kan hitta något läskigt vi kan titta på på onsdag ;D Har en massa hemma. så de lär nog inte bli så svårt smile haha... jodå^^ min syster blev livrädd i 3an då de gör parodi på The Ring... hon gilla inte rikigt tjejen i the ring tror jag^^ btw?!?! de har inte gjort nån me parodi på The Grudge vah?! nääää? har iof inte sett den men jag har aldrig hört något om de. haha... joo^^ jag reta henne massa för det^^ men finns det nån film jag hatar så är det the grudge...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 12:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 12:40 pm
danbanan LostWithin danbanan Drobvirks Lilla du.. Scary Movie är inte läskig razz Jag ska se om jag kan hitta något läskigt vi kan titta på på onsdag ;D Har en massa hemma. så de lär nog inte bli så svårt smile haha... jodå^^ min syster blev livrädd i 3an då de gör parodi på The Ring... hon gilla inte rikigt tjejen i the ring tror jag^^ btw?!?! de har inte gjort nån me parodi på The Grudge vah?! nääää? har iof inte sett den men jag har aldrig hört något om de. haha... joo^^ jag reta henne massa för det^^ men finns det nån film jag hatar så är det the grudge... joo,de har gjort en parodi på The Grudge 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 12:42 pm
Hinata92 danbanan LostWithin danbanan Drobvirks Lilla du.. Scary Movie är inte läskig razz Jag ska se om jag kan hitta något läskigt vi kan titta på på onsdag ;D Har en massa hemma. så de lär nog inte bli så svårt smile haha... jodå^^ min syster blev livrädd i 3an då de gör parodi på The Ring... hon gilla inte rikigt tjejen i the ring tror jag^^ btw?!?! de har inte gjort nån me parodi på The Grudge vah?! nääää? har iof inte sett den men jag har aldrig hört något om de. haha... joo^^ jag reta henne massa för det^^ men finns det nån film jag hatar så är det the grudge... joo,de har gjort en parodi på The Grudge 3nodding vilken del då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 12:44 pm
LostWithin Hinata92 danbanan LostWithin danbanan Drobvirks Lilla du.. Scary Movie är inte läskig razz Jag ska se om jag kan hitta något läskigt vi kan titta på på onsdag ;D Har en massa hemma. så de lär nog inte bli så svårt smile haha... jodå^^ min syster blev livrädd i 3an då de gör parodi på The Ring... hon gilla inte rikigt tjejen i the ring tror jag^^ btw?!?! de har inte gjort nån me parodi på The Grudge vah?! nääää? har iof inte sett den men jag har aldrig hört något om de. haha... joo^^ jag reta henne massa för det^^ men finns det nån film jag hatar så är det the grudge... joo,de har gjort en parodi på The Grudge 3nodding vilken del då? senaste C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|