|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 11:22 am
Japp! Eftersom jag inte sparar mitt guld till nåt speciellt så har jag ordnat en fin liten maskeradtävling som alla som vill får vara med i.. och det kostar inget att vara med!
Så kom igen allihopa och gå in och kolla i gyllene grottan biggrin
Tävlingen kommer att pågå i sammanlagt 1 vecka.. så passa på *ler*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 12:07 pm
*Nynnar på ingenting speciellt och 'råkar' puffa upp tråden*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 4:03 pm
hmm... har egentligen inte tänkt göra nått på halloween... biggrin men undrar om jag inte ska göra de ändå... så jag kan va me i tävlingen... biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 27, 2007 7:45 am
danbanan hmm... har egentligen inte tänkt göra nått på halloween... biggrin men undrar om jag inte ska göra de ändå... så jag kan va me i tävlingen... biggrin Wiiee biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 27, 2007 2:27 pm
Jag förlänger tävlingen så att den avslutas på måndag den 5 november istället, eftersom en del är klädda nästa helg.. Men man får lämna sitt bidrag under veckan också..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 28, 2007 5:30 am
Cassandra G Varcolaci Jag förlänger tävlingen så att den avslutas på måndag den 5 november istället, eftersom en del är klädda nästa helg.. Men man får lämna sitt bidrag under veckan också.. va bra.. biggrin *funderar på vad jag ska göra för bidrag*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 28, 2007 5:49 am
Cassandra G Varcolaci Jag förlänger tävlingen så att den avslutas på måndag den 5 november istället, eftersom en del är klädda nästa helg.. Men man får lämna sitt bidrag under veckan också.. yay! tack så mycket! *hoppar upp coh ner i stolen!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 28, 2007 8:50 am
May Li Cassandra G Varcolaci Jag förlänger tävlingen så att den avslutas på måndag den 5 november istället, eftersom en del är klädda nästa helg.. Men man får lämna sitt bidrag under veckan också.. yay! tack så mycket! *hoppar upp coh ner i stolen!* *Ler* varsågod ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 7:10 am
Nä men vilka tråkmånsar, det går ju inte med bara en deltagare..
Kom igen nu era fegisar! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|