|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 11:26 am
Nu får vi rösta på en samling nya avatarföremål som är formgivna av användare! Vilka har ni röstat på och vad tyckte ni överhuvudtaget? biggrin
Om du inte vet vad jag snackar om, så kolla Announcements.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 09, 2007 11:17 am
Jag gillar idén. Jag tror Subeta har ett antal användardesignade föremål.
Jag röstade på KiKi-tröjan men gillade frukthatten starkt. Onigiri-dräkten var inte helt dum heller, men jag är inte så förtjust i något som liksom... täcker nästan hela avataren (typ klänningar och onigiri xp ).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 09, 2007 1:31 pm
Jag röstade på vridnyckeln på ryggen, men gillad plåstret i pannan också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 12:30 pm
Mikusagi Onigiri-dräkten var inte helt dum heller, men jag är inte så förtjust i något som liksom... täcker nästan hela avataren (typ klänningar och onigiri xp ). Eller hur! Inget rum för kreativitet lämnar dom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 12:48 pm
örstade för poliscybergrejen i ansiktet biggrin har alltid velat ha en sån, dom är fett grymma xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 15, 2007 4:48 am
Dora The Exploded örstade för poliscybergrejen i ansiktet biggrin har alltid velat ha en sån, dom är fett grymma xD yes. men over9000meme-varning bara xp rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 15, 2007 6:58 am
Niddler Mikusagi Onigiri-dräkten var inte helt dum heller, men jag är inte så förtjust i något som liksom... täcker nästan hela avataren (typ klänningar och onigiri xp ). Eller hur! Inget rum för kreativitet lämnar dom. Fett tråkigt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 1:51 pm
Dora The Exploded örstade för poliscybergrejen i ansiktet biggrin har alltid velat ha en sån, dom är fett grymma xD Nu är du väl glad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 6:50 am
Mikusagi Dora The Exploded örstade för poliscybergrejen i ansiktet biggrin har alltid velat ha en sån, dom är fett grymma xD Nu är du väl glad?JA biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|