|
|
|
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 1:23 pm
öhm .. altså förr var det att de kom en episod per vecka! men nu är det två veckor tills det kommer en episod ._. vet nån varför ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 1:40 pm
för att dom vill dryga ut det ännu mer och sen kommer varje avsnitt börja med en 10 minuter tillbaka blick och sen kommer dom snacka hela avsnittet och slås i slutet, sen får du vänta i två veckor till, ja ungefär som naruto blev efter examen i den gamla härliga naruto.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 2:20 pm
DrCarl för att dom vill dryga ut det ännu mer och sen kommer varje avsnitt börja med en 10 minuter tillbaka blick och sen kommer dom snacka hela avsnittet och slås i slutet, sen får du vänta i två veckor till, ja ungefär som naruto blev efter examen i den gamla härliga naruto. åhå ! tack då vet jag det whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 2:22 pm
[ M.I.A ] DrCarl för att dom vill dryga ut det ännu mer och sen kommer varje avsnitt börja med en 10 minuter tillbaka blick och sen kommer dom snacka hela avsnittet och slås i slutet, sen får du vänta i två veckor till, ja ungefär som naruto blev efter examen i den gamla härliga naruto. åhå ! tack då vet jag det whee åh gud vad jag saknar gamla klassiska naruto emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 2:27 pm
DrCarl [ M.I.A ] DrCarl för att dom vill dryga ut det ännu mer och sen kommer varje avsnitt börja med en 10 minuter tillbaka blick och sen kommer dom snacka hela avsnittet och slås i slutet, sen får du vänta i två veckor till, ja ungefär som naruto blev efter examen i den gamla härliga naruto. åhå ! tack då vet jag det whee åh gud vad jag saknar gamla klassiska naruto emo *drömmer sig tillbaka till tiden innan alla fillers* emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 3:12 pm
Svea Viking DrCarl [ M.I.A ] DrCarl för att dom vill dryga ut det ännu mer och sen kommer varje avsnitt börja med en 10 minuter tillbaka blick och sen kommer dom snacka hela avsnittet och slås i slutet, sen får du vänta i två veckor till, ja ungefär som naruto blev efter examen i den gamla härliga naruto. åhå ! tack då vet jag det whee åh gud vad jag saknar gamla klassiska naruto emo *drömmer sig tillbaka till tiden innan alla fillers* emo sweet sweet baggy days... goda tider det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 7:53 am
[ M.I.A ] öhm .. altså förr var det att de kom en episod per vecka! men nu är det två veckor tills det kommer en episod ._. vet nån varför ? För att nästa episod är en dubbel episod och det hade du vetat om du kollat vad dom sa i slutet på förra. xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 10:04 am
avsnitt 31 släpps 18/10 och 32 den 25/10 i japan ^^ tycker faktiskt att naruto e rätt bra nu igen.. hatade alla fillersen men nu när dom kommit tillbaka till main storyn så e d bra! xd händer snart massa kuliga saker *läser mangan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 10:39 am
irori avsnitt 31 släpps 18/10 och 32 den 25/10 i japan ^^ tycker faktiskt att naruto e rätt bra nu igen.. hatade alla fillersen men nu när dom kommit tillbaka till main storyn så e d bra! xd händer snart massa kuliga saker *läser mangan* Palla fillersen förut. Ja slutade kolla på det helt tills dom började med den riktiga storyn igen. När dom började dra in brevbärar ninja klanen och matlagningsninjorna gick dom ju fan över gränsen för hur dåliga fillers man kan göra. xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 11:21 am
saiyoucho irori avsnitt 31 släpps 18/10 och 32 den 25/10 i japan ^^ tycker faktiskt att naruto e rätt bra nu igen.. hatade alla fillersen men nu när dom kommit tillbaka till main storyn så e d bra! xd händer snart massa kuliga saker *läser mangan* Palla fillersen förut. Ja slutade kolla på det helt tills dom började med den riktiga storyn igen. När dom började dra in brevbärar ninja klanen och matlagningsninjorna gick dom ju fan över gränsen för hur dåliga fillers man kan göra. xP jag såg dom bara för att ha sett dom... men ska aldrig se dem igen! jo... ursch va hemska dom va *mardrömmar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 11:40 am
Jag genomled också ALLA fillers. crying
Är på typ Shippuuden 23 eller så nu, tror jag. Kan vara 24. Tog en paus för att de inte fanns på youtube, så jag ligger lite efter. :3
Nu kollar jag på Bleached.net.tc, vilka sidor letar ni avsnitt på...?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 12:11 pm
laddar ner från dattebayo.com dom har subbade avsnitt en dag efter de kommer på japanska :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 12:14 pm
Svea Viking laddar ner från dattebayo.com dom har subbade avsnitt en dag efter de kommer på japanska :3 jag me 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 12:16 pm
irori Svea Viking laddar ner från dattebayo.com dom har subbade avsnitt en dag efter de kommer på japanska :3 jag me 3nodding jag älskar dom!! dom har bleach också!! <333
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 12:21 pm
Svea Viking irori Svea Viking laddar ner från dattebayo.com dom har subbade avsnitt en dag efter de kommer på japanska :3 jag me 3nodding jag älskar dom!! dom har bleach också!! <333 mm heart dattebayo är bästast <3 whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|